Na menstruatie weer een lichte bloeding..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paardebloem, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Hallo dames,

Heb een vraagje mijn nod was op 9/12 t/m 12/12. Nu vandaag 15/12 heb ik veel last van krampen en buikpijn zoals bij mijn menstruatie, vond het erg vreemd dat ik dat had omdat ik al ongesteld ben geweest. Net naar de wc en ik veeg licht rose bloed af. Ik probeer al een tijdje zwanger te worden, maar dit heb ik nog nooit gehad. En ik had trouwens voor nod zwangerschapstest gdn en die was negatief.

Wie heeft dit ook gehad en wat betekent het?

2. Paardebloem

Iemand........?

3. Paardebloem

Werkelijk niemand die dat ook heeft gehad???

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nee niet gehad. Sorry!

5. Paardebloem

Ooh oke,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend zo'n eerste afspraak bij de vk

6. Paardebloem

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @specialgift ik ken dit zelf ook niet. Dus kan je er helaas niet mee helpen.
    Enige is dat je miss kan informeren bij de ha of assistent? Hopelijk komt er nog iemand voorbij die t herkent.

8. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Hoe lang is je cyclus? Ik heb dit ook gehad 2 cyclussen terug. Ook echt menstruatie krampen. Ik heb het aan de gyn gevraagd en die zei dat het te maken kan hebben met je eisprong. Misschien stelt dit je gerust. Kan het misschien ook komen door gemeenschap? Net na de menstruatie heb ik dit ook wel eens alleen met afvegen.

9. Paardebloem

Ik hoop het inderdaad. Heb het zelf nooit meegemaakt dat ik 3 dagen na mijn menstruatie nog een kleine rosé bloed naveeg.

10. Paardebloem

Ik heb een cyclus van 28 dagen en ben dan altijd 3 dagen ongesteld en max 4.

Maar wat gebeurt er dan met het eisprong? Nee het kan niet komen door gemeenschap denk ik.. Ik heb vandaag nog geen gemeenschap gehad. Woensdag was me laatste dag van ongesteldheid en donderdag en vrijdag wel gemeenschap gehad maar geen bloeding....

11. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Als je (vrijdag) gisteren gemeenschap hebt gehad en vandaag dus wat bloed verloor zou het daar dus wel van kunnen komen? De krampen wat je voelt kan te maken hebben met de groei van het eitje zo legde mijn gyn het uit. Ik snap je bezorgdheid ik had het toen ook ik dacht pfff me lichaam is ineens ontspoord. Probeer je niet te gek te maken het hoeft niks te betekenen.

Deel Deze Pagina