Hallo allemaal, Even een vraagje aan de dames die hebben laten pendelen: Bij wie is de pendel eerder uitgekomen, dus bv 1 maand te vroeg of zelfs 2 maanden eerder? Ik heb 2 pendels voor mei, maar over een weekje kan ik testen en dan zou het april zijn mocht de test positief zijn. Ben gewoon een beetje nieuwsgierig . Groetjes Vanilia
Kan altijd natuurlijk hè dat je eerder zwanger bent dan er gependeld is voor je Pendelen met een bak zout nemen heb ik vaak gehoord en gelezen (Bij mij klopte alles trouwens, haha)
Caruli had voor mij gependeld en daar kwam uit dat ik in juli 2007 zwanger zou worden van een meisje. Dat klopte dus niet. GELUKKIG.
Pendelen is inderdaad gewoon meer leuk dan dat je het echt serieus moet nemen. Ik hoop toch dat het april is! Al is mei ook lekker dichtbij . Nou we wachten rustig af...... Babel gelukkig ja.....juli wat een end nog dan heh?!
Ik moet nog ff geduld hebben maar vorige maand had ik er 7 staan en niet uit gekomen idd met een korrel zout nemen Hoorde wel dat Caruli de meeste goed had
hallo, kun je iemand laten pendelen voor wanneer je zwanger wordt ? Waar kan ik dat laten doen dan ? groetjes
Toch wel leuk he als het uitkomt. En jammer als het niet uitkomt natuurlijk. Hieronder een link naar wie er pendelt Mariell. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431
ik heb zoals jullie kunnen zien ook 3 pendels voor mei.. maar liever deze maand natuurlijk hahaha dus we w8en maar af! groetjes marieke
Caruli zat bij mij goed deze maand ! (verder heeft er voor mij niemand gependeld) Of het ook echt een meisje wordt hoop ik met de kerst te kunnen vertellen.
Hey, Caruli had voor mij gependeld, maart 2007. Dit is februari geworden! Maandje eerder dus. Liefs Kari
bij mij was er gependeld voor mei maar ik had 6 januari mijn positieve zwangerschapstest in mijn handen
Bij mij was gependeld door Caruli dat ik in mei 2007 zwanger zou zijn.. Ik had in maart een positieve test in handen..
Ik zou in feb. 2007 zwanger raken dat klopte niet. Ik zou zwanger zijn van een meisje ook dat klopte niet. En volgens de pendel ga ik 30 aug. bevallen......ik hoop eigenlijk dat die ook fout is want dan ben ik 2 weken over tijd en daar heb ik geen zin in
Ik heb door een aantal mensen voor de gein ook laten pendelen begin vorig jaar.Die kwamen allemaal niet uit.In oktober 2006 weer door anderen laten pendelen en die kwamen toevallig allemaal wel uit.Nu het geslacht en de datum nog...Maar inderdaad,je moet er natuurlijk niet vanuit gaan en het gewoon als iets grappig zien en als het uitkomt is het gewoon een leuke bijkomstigheid!
Hallo! Caruli had ook voor mij gependeld...Ik zou volgens de pendel zwanger raken in mei 2007 en ben in maart al zwanger geraakt! Misschien heeft ze het geslacht wel goed gependeld. Ik zou zwanger raken van een jongetje... We zien het wel... Vanilia, hoop dat jij deze maand al zwanger bent, hoop ik trouwens voor iedereen! Liefs Elly.