Zwanger????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Elisah, Jan 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elisah

Elisah Niet meer actief

Hallo meiden,
    Ik heb gister (een dag voor nod) een test gedaan terwijl het nog donker was. Wel een nachtlamp aan in de slaapkamer, maar zag dus maar 1 streep. Wat blijkt ga 2 uur later uit bed en doe de gordijnen open en in het felle licht zie ik dus nog een vage streep. Vandaag cb wel/niet zwanger zegt dat ik niet zwanger ben. Maar die test heb ik vanmiddag gedaan. Vandaag is namelijk mijn nod.. Wat zeggen jullie? Anderen hier ervaring mee? Zitten wel wat krassen op omdat ik er met mijn nagel overheen ben gegaan omdat ik het niet geloofde, haha.

Attached Files:

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zou even een nieuwe test doen.
    Succes!!

3. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad nog een kruitvat test doen. Ik zie wel een hele lichte roze streep.

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Spannend maar je hebt het streepje pas na afleestijd gezien. Nog een test doen morgen. Ik duim voor je

5. nono

nono Niet meer actief

Spannend! Morgen weer testen.. succes!

6. Elisah

Elisah Niet meer actief

Dank jullie wel meiden..... Wat hebben wij toch ook altijd met die testen.... Ze verdienden goud geld aan ons, whahaha

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik vind het wel een mooi roze streepje en goede breedte. Wanneer ik zwanger werd bleven mijn testen altijd wit.
    Morgen nog eens testen, maar ik denk dat je urine vanmiddag misschien niet geconcentreerd genoeg was.
    Ik duim en denk positief!

8. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    ik denk toch ook positief hoor!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik denk absoluut positief. Ik vermoed dat je urine voor de digitale misschien te veel verdund is geweest, aangezien het 2v5 streepje echt wel duidelijk is, roze en goede breedte.

10. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ik denk dat het een helaas is:(
    Vanmorgen weer getest en dit is het resultaat na 5 min.

Attached Files:

11. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

Mar 25, 2009
    356
    0
    0
    Elisah wat raar zeg, had ik niet verwacht eigenlijk. Ik hoop dat je alsnog snel een positieve test hebt!

12. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    heb ik ook al eens voorgehad toen ik een zwangerschapstest na een paar uur terug uit de vuilbak viste... Mag je niet doen. valse hoop :(
    Hoop dat je snel positief test

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Jammer:(

14. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Oooh wat jammer meis:(.

15. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ja echt heel vreemd. Vandaag 2 dagen overtijd. Misschien houd mijn lichaam me wel voor de gek. Ik heb ook enorm rommelende darmen. Kan ook van het eten komen natuurlijk. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen testte ik al heel snel positief. Maar een vriendin van mij testte pas dagen na haar nod positief.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou zeg :( Die eerste is toch echt wel duidelijk....ook al was die buiten de tijd. Het zal mij niet verbazen als over een paar dagen je toch ineens wel zwanger blijkt te zijn. Normaal blijft kruidvat bij mij omowit bij niet zwanger, gek joh.

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Raaaaar! Die eerste leek echt positief.. Soms zijn streepjes zo onhandig, ik zou een dig proberen 2 dgn na nod :)

18. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ik ga zaterdag maar weer testen als ik nog niet ongi ben geworden. Wel krampen nu, maar heel licht met menstruatie sta ik altijd krom en nu niet. Dus ik wacht maar af, pffff

19. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Das idd wel raar succes zaterdag als je weer gaat testen!!

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Jammer meis...Heb hetzelfde gehad vorige week. De kvtesten kleuren heel vaak pas na de afleestijd en dan zijn de blijkbaar echt niet meer betrouwbaar. Maar het kan nog, hopelijk heb je snel alsnog een posi test!

Share This Page