wauw 2012 was voor ons een zeer vruchtbaar jaar. op 9-10-2012 is onze mooie dochter geboren en nu heb ik net getest en blijk ik weer zwanger. het was niet gepland maar het kindje is super welkom.
Van harte gefeliciteerd! En hoe herkenbaar! Ons is precies hetzelfde overkomen. Drie maanden na de bevalling ongepland zwanger. Twee kinderen in 1 jaar! Ik moet je wel waarschuwen, ik vind de tweede zwangerschap heel veel zwaarder dan de eerste. Maar het is het wel waard! Succes!
tja we gaan het zien want de eerste zwangerschap was erg zwaar. ben door overmatig overgeven ontzettend afgevallen in de zangerschap. voel me nu precies het zelfde als bij giuliet. hoofdpijn, slecht zien, hongerig en veel spierpijn in benen en rug. allemaal onzettend bedankt voor de reacties doet me goed.
Heel wisselend. De meesten wel positief hoor! Hoewel er ook wel mensen waren die het heel naief van ons vonden. We hadden bewust geen anticonceptie hervat, omdat we op de zwangerschap van onze zoon 13 maanden hebben moeten wachten en ik ook nog borstvoeding na de bevalling gaf. Daardoor dachten we dat de kans niet heel groot zou zijn en we wisten allebei dat we heel graag een tweede kindje zouden willen krijgen. Dus een goed overwogen "risico" genomen. Maar het gaat er vooral om dat je er zelf blij mee bent, toch?
Gefeliciteerd !!!!! Lekker snel achter elkaar, hier schelen m'n dochtertje en zoontje bijna 14 maanden en het is zo gaaf om ze samen bezig te zien
Gefeliciteerd!! Ik sta op het punt van bevallen van nr 2 en mijn kindjes schelen dadelijk ook maar 13 maanden.... Zal wel erg druk worden maar lijkt me wel leuk voor de kleintjes! Geniet ervan!!