hallo allemaal ik heb net ontdekt dat ik toch spontaan zwanger ben geworden. wij staan ook onder een ferliteitskliniek en nu mag ik 5 feb naar de ferliteitskliniek voor een eerste echo. helemaal blij dat het toch spontaan is gelukt. ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen worden groetjes raymoont
Staan onder een fertiliteitskliniek? Had je behandelingen gehad of is het niet nodig gebleken? Natuurlijk van harte gefeliciteerd. Fijn dat het spontaan gebeurd is. Komt alleen nogal hart binnen als je midden in je icsi zit en er dan alweer iemand spontaan zwanger is. Misschien meer iets om te delen op de 'zwanger'-pijler, in plaars van hier tussen de topics van meiden die wel in de mmm zitten? Dat lees hier toch juist als grootste pijnpunt... Maar ik hoop van harte dat alles goed gaat en je een gezond kindje mag krijgen.
Van harte gefeliciteerd!! Soms gebeuren er toch wondertjes zo zie je maar weer. Ik hoop echt dat 2013 een heel vruchtbaar jaar wordt voor iedereen!!!
Gefeliciteerd!!! Geniet er van.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Alhoewel, het is natuurlijk altijd een wonder he!