Yes we zijn weer zwanger.Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad. En 13 dagen na dat de eerste bloeding begon had ik alweer een eisprong dat was op oudejaarsdag. En gister 13 dagen erna alweer een duidelijke positieve test. En net weer 1 gedaan en hij is echt positief. We zijn zooo blij maar ook zo onzeker of het nu goed blijft gaan. Omdat ik de vorige keer heel gauw honger had en misselijk werd als ik honger kreeg en pijn onderin me buik. En nu echt helemaal niks. Niet misselijk geen last van me buik. Echt nergens last van alleen me bosten doen een beetje zeer. De vorige keer deden ze gigantische zeer en branden. Maar nu een beetje pijn als ik er op druk. Dus zijn echt bang dat het weer niet goed zit. Herkent iemand dit en is het wel goed gegaan. Ik hoop een beetje gerust gesteld te worden.
Gefeliciteerd! Hier negen maanden bijna nergens last van gehad soms wat misselijk maar echt zere borsten of overgeven nee hoor en heb een wolk van een zoon
Gefeliciteerd! ! Hier het zelfde verhaal. Direct na mk weer zwanger en bijna geen klachten. Nu na 2 echo's toch echt wel duidelijk een kindje in mn buik en alles gaat goed. De klachten beginnen nu pas te komen. Meid probeer te genieten!
gefeliciteerd! Kwaaltjes zijn elke keer anders, dus niets om zorgen over te maken. Wachten op de eerste echo en dan kan je het zien!! Wel veel sterkte met dat wachten, ik weet uit meerdere keren dat dat niet makkelijk is.
Dank jullie wel. Ja het wachten duurd idd zoo lang. Gelukkig mogen we al met 7 weken een echo. 4 feb krijgen we de eerste echo en dat is ook de verjaardag van me vriend. Dus extra speciaal.