Hallo iedereen, Ik heb een vraagje. Ik heb nu al een tijdje last van allemaal kwaaltjes, maar ik weet niet wanneer ik een test moet doen, omdat ik nog niet zo heel lang ben gestopt met de pil en daarvoor was ik aan de prikpil, dus ik heb geeeen idee wanneer mijn menstruatie moet beginnen. Ik heb 2 weken geleden gevloeid en dat hield amper aan, normaal ben ik altijd heel erg ongesteld en dit keer 4 daagjes, maar een paar drupjes op een dag. ik heb jeukende tepels, steken in mijn liezen, mijn onderbuik voelt opgezwollen en het lijkt wel alsof ik me baarmoeder heel erg voel zitten. ik heb vaker hoofdpijn en ben erg vermoeid. Ook was ik laatst maar om half 7 uit mijn bed gestapt omdat ik zooooo misselijk was.. en ook heb ik nu al 4 dagen achter elkaar heel erg last van maagzuur. Wat denken jullie? en als ik een test ga doen, wanneer moet ik dit in godsnaam gaan doen als ik niet weet wanneer ik ongesteld moet worden? Ik heb nu maar het idee om gewoon nog te wachten tot de maand voorbij is, en kijken als ik dan ongesteld word ja of nee. ter informatie: ik word HEEL snel zwanger ;p xx
Ja dat wil ik ook absoluut gaan doen, maar zoals ik al schreef: heb geen idee wanneer me menstruatie is ..
Ik zit een beetje met hetzelfde, heb geen kwaaltjes, maar geen idee waar ik in mijn cyclus zit (weet niet of mijn bruine afscheiding menstruatie was of niet). Ga om te beginnen morgen maar eens testen (als ik dan niet ongesteld geworden ben, voel nu wat krampjes in mijn buik). Dus als ik jou was zou ik ook gewoon morgen of dit weekend testen?
gelijk even een testje gedaan maar t is hem niet hoor ;p maar had ik natuurlijk ook niet verwacht zo vroeg! we gaan gewoon lekker door en het gebeurd vanzelf x
In januari schreef je dat je net weer was begonnen met de pil? En dat je daarvoor een spiraaltje had? En nu heb je ook de prikpil nog gehad? Jullie zouden in september gaan beginnen met klussen? Wanneer ben je dan gestopt met de pil? Heb je alleen die bloeding nog gehad die je altijd krijgt in je stopweek? Want dan weet je je natuurlijke cyclus nog niet. Voor hetzelfde geld zit je nu ergens rond je eisprong waar je ook allerlei klachten van kunt krijgen. Maar een zwangerschapstest is uiteraard niet verkeerd om te doen! Hoop dat die positief is!
Hey hey, ja ik heb een spiraal gehad die niet goed wilde gaan zitten dus toen ben ik aan de prikpil gehad maar daar kon ik niet goed tegen door al die hormonen dus toen maar aan de pil gegaan. Toen eens even goed met me vriend gepraat en wilde toch allebei wel heel graag eraan beginnen! Dus we zijn echt net gestopt. Denk inderdaad dat het me eisprong was ofzo xx