Hoi, Ooooh wie o wie heeft ook helder bloedverlies gehad op 6dpo? Ik had al een aantal dagen een zeurend gevoel in mijn rechterlies en nu heb ik ineens helder rood bloedverlies op de 6e dag na mijn IUI poging! Ik ben bang voor een te vroege ongesteldheid maar ik hoop stiekem ook op een innesteling... Het is mijn vijfde iui en ik heb nooit eerder tussentijds helder bloedverlies gehad. Wel bruin bloedverlies op 3dpo vanwege de iui behandeling. Als het bloedverlies aanhoudt bel ik vrijdag de verpleegkundige maar ik hoop dat hier iemand een hoopvolle ervaring met me kan delen ! Groetjes, Mira
Bedankt Susan, ik ben net aan het googlen geweest en het kan eigenlijk nog alle kanten op, maar het is meestal een goed teken. Toch komt zo'n bloeding maar bij 20% van de zwangerschappen/vrouwen voor dus ik hoop dat ik bij dat percentage zit. Ik zie dat jij in januari een mk hebt gehad, wat verdrietig! Hoe gaat het nu?
Ja, het kan alle kanten op, maar altijd van het positieve uitgaan! Zou mooi zijn als het je innesteling is. Met mij gaat het nu weer goed hoor, het was een grote domper maar gaan vol goede moed verder. Nu moet m'n cyclus weer een beetje op orde komen...
Nou, ik had vanavond een negatieve test (11dpo), dus ik ga ervan uit dat ik helaas weer ongesteld wordt donderdag .