*Een vraag over pijn aan je BORSTEN*

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Een paar dagen voor mijn NOD (3 dagen) beginnen met borsten pijn te doen, met name de zijkanten. Dit voelt als een beurs, prikkend gevoel.

Nu heb ik het weer en denk ik natuurlijk ik word ongesteld :cry: . Maar ik meen ergens te hebben gelezen dat je dezelfde pijn ook kunt krijgen als je zwanger bent. Klopt dit? Of is het weer NET iets andere pijn?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij was de pijn nét ietsje anders.. maar kan t niet uitleggen hoe. Sorry! In ieder geval hoop ik dat je snel positief test!

3. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik had inderdaad precies dezelfde pijn als de keren daarvoor. Ook pijn aan de zijkant van mijn borsten, niet anders dan normaal. Had het dus al weer opgegeven deze maand, maar zie mijn balkje. Het is eindelijk gelukt na drie jaar.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    OK baby, dat geeft wel hoop!
    mijn zelfde pijn is namelijk al weer begonnen. al doet mijn huid ook zeer nu.

5. Niet meer actief

Dit geeft inderdaad een stukje hoop, en we blijven hopen en hopen :)
    Is het na 3 jaar gelukt met of zonder de MMM?

Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van :whistle:

6. Niet meer actief

Ik heb je een PB gestuurd.

7. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik heb juist erg last van mijn tepels... en aan de zijkant een soort van spierpijn gevoel...

na 6 jaar eindelijk raak, en hou van die gevoelige borsten nu

8. Niet meer actief

hahahahahah ja ik zou er dan ook van gaan houden als ik een postieve test in mijn handen heb. Ik kan de pijn eigenlijk niet zo goed omschrijven lijkt wel lood in te zitten :(

Na 6 jaar geweldig, ik ben dolblij voor je hoe voel je je verder?

9. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ja ik voel me erg onzeker, ik geloof t nog steeds niet..

en die pijn, ik vind t niet egt pijn, alleen als je bv aan de tepels zit, of in de borsten knijpt..

verder voel ik me prima, ben alleen veel moe, maar dat is logisch... ben nu aan het wachten op de misselijkhei haha en op de echo, die krijgen we 29 mei

10. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ja ik voel me erg onzeker, ik geloof t nog steeds niet..

en die pijn, ik vind t niet egt pijn, alleen als je bv aan de tepels zit, of in de borsten knijpt..

verder voel ik me prima, ben alleen veel moe, maar dat is logisch... ben nu aan het wachten op de misselijkhei haha en op de echo, die krijgen we 29 mei

11. Niet meer actief

Ja ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar je bent echt zwanger dus geniet er maar lekker van \:D/

Echo 29 mei spannend nog even en het is zover hihi.

12. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    idd het is wel sneller de 29ste dan je erg in hebt, dat scheelt weer...

als alles goed zit en zo, zal ik kijken of ik de echo kan plaatsen :)

13. Niet meer actief

De tijd vliegt geloof me, en ik hoop dat het een prachtig plaatje zal zijn. Ben benieuwd.

Kus.

14. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    haha ik ook, al geloof ik niet dat ze iets zullen zien...

ik wil graag een digi test van cb nog doen, maar mn man zegt onzin je bent hartstikke zwanger hahahaha omdat ik al 4 posi testen van verschillende merken heb gehad haha

kus en ik hou je op de hoogte

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ze zien het wel toch alleen hartje hoor je pas met 6 a 7 weken

16. Niet meer actief

Leuk moet je zeker doen :)
    4 postieve testen hahahahahaha geweldig!

Houd ons zeker op de hoogte ;)

17. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hey meiden,

Nou mijn (.)(.) doen ook erg pijn,a;s ik mijn bh uitdoe lijkt het wel of ik ze op moet vangen!
    En mijn tepels zijn ook erg pijnlijk,en om de haverklap zijn ze hard,word er gek van,loop de hele dag met harde tepels hahahahha.

Hoop dat het een goed teken is.

Kareltje

18. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bij mijn beide 'zwangerschappen' had ik vlak voor de NOD precies dezelfde klachten als voor een normale menstruatie. Mijn ervaring is dat het, tot je NOD, precies hetzelfde voelt. Wel had ik bij beide zwangerschappen kort na de NOD snel aanzwellende 'klachten'. Mijn borsten voelde alsof ze van binnen uit op knappen stonden en waren heel zacht.

19. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik heb mijn echo op 29 mei, dan ben ik 6 weken en 4 dagen :D maar ik bedoelde ermee te zeggen, dat ik zo onzeker ben, dat ik bang ben dat ze helemaal NIKS zien , ook geen vruchtje of wat ook, neej nuthing ;) snap je

20. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    little hope
    nog van harte.. super zeg eindelijk zwanger.. gaaaaaf

nog even en dan is de echo... ga lekker genieten.. en de testen zeggen het niets voor niets.

Deel Deze Pagina