Wie weet hier raad mee? Roze streepje helemaal links, niet waar het hoort. Is het een streepje, of gewoon het einde van het stripje? Waar het roze zich wat ophoopt? (Het roze van de controlestreep is wat uitgesmeerd omdat ik geprobeerd heb of ik het afleesstripje wat naar links kon duwen, zodat de linkerstreep buiten zicht valt, want het lijkt me eigenlijk gewoon het einde van het afleeskaartje) Bedankt als er iemand wil meekijken.
Ik denk dat het het einde van de strip is. In ieder geval geen positieve test, als je het mij vraagt.
Jeetje ook al zo`n vervelende test!!! Ik zou er nog 1 doen als ik jou was, want miss zit de teststreep gewoon helemaal op de verkeerde plek, vind het namelijk wel heel appart!! Kun je hem niet uit elkaar trekken ik zou er nog 1 doen als ik jou was.
Ik zie op de bovenste test op de juiste plek wel een licht roze streepje en die helemaal links heb ik ook regelmatig gehad moet je de strip er even uit halen en ff onder de kraan houden dan loopt ie door
Vreemde test dit. Kan ik eigenlijk niet zoveel opzeggen dan behalve er nog 1-tje te doen! spannend en veel suc6!