Lady's, Ik snap niets meer van mezelf. Ik word normaal op 10 dpo ongesteld, 2 dagen daarvoor begin ik al lichtjes. Nu had ik dus niks, maar wel allemaal kwalen waaronder veel misselijk, honger, spierpijn, hoofdpijn, hikjes en noem maar op. Mijn temp bleef ook hoog. Ik heb 11 dpo getest en daar verscheen héél licht een streepje, bijna niet te zien.. zelfde bij 12dpo. Ik had besloten vrijdag (vandaag dus) pas weer te testen. op 13dpo was mijn misselijkheid zo goed als weg, ook geen andere dingen meer behalve lichte menstrutie pijn (had ik nog niet eerder gehad deze keer) en steekjes in de liezen (ook niet eerder gehad deze keer (nooit eigenlijk), alleen bij mijn vorige mk).. Savonds een beetje roze slijm Gisteren ook de heledag, wel heel weinig. Ik heb vanochtend mijn temp op gemeten en deze was weer hoger, ik zal ff een rijtje maken: 11dpo 36.9 12dpo 36.8 13dpo 36.9 14dpo 36.7 15dpo 36.9 Normaal ligt het rond de 36.3 voor mij ei. Ik snap er echt niets meer van, ik heb niet getest. Gister overigens wel 2 keer heel even wat misselijk geweest.. maar heel kort. Nu weer, heel lichtjes maar dat zal zo wel over zijn. Dus niet zoals de afgelopen dagen. Heeft iemand hier ervaring mee? ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik in ieder geval zwanger was.. ik hoop dat ik t nog ben... ik heb niet getest, dat doe ik morgen misschien als het roze verlies niet terug komt... iemand hier ervaring mee? en, was je alsnog zwanger? ben benieuwd vind dit heel vreemd...
geen ervaring mee, maar als ik jou was zou ik nog maar eens gaan testen. je temperatuur is veelbelovend. zwangerschapsklachten hoeven niet elke dag zo erg aanwezig te zijn. zeker nu nog niet, want je hcg is dan nog vrij laag. zelf werd ik pas na weken weken misselijk. en dat houdt nog steeds aan. sterkte! en laat je het weten??
Het roze verlies is er weer een beetje Voel nu erg warm aan.. Had 3 dagen terug ook lichte verhoging 37.9 savonds. de rest van de kwaaltjes zijn ook veelal verdwenen daarom twijfel ik of het niet mis is gegaan.. ik hou je zeker op de hoogte. mijn zus belde of ik mee wil naar haar echo vandaag, ze is 12 weken..ik heb ja gezegd maar twijfel nog een beetje, vind t moeilijk omdat wij veel langer al bezog zijn en zij in een keer zwanger is... Maarja ik moet er aan gaan geloven. ik zie wel of ik morgen een test doe, ik let even op de kwaaltjes vandaag
verder niemand die hier ervaring mee heeft? Of iemand misshien een idee? pff vind t zo raar.. twijfel of ik morgen een test doen moet, net weer lichtjes misselijk Maar toch anders als de rest van de dagen... als mijn temp nog steeds hoog is doe ik morgen toch maar een test...
ik denk niet dat je naar de kwaaltjes moet gaan kijken. je lichaam kan je erg voor de gek houden tijdens mijn zwangerschap van mijn dochter werd ik pas misselijk in de 7e week. vorige maand had ik een wereld aan kwaaltjes ik was ervan overtuigd dat het raak was dat kon iet anders. misselijk buikkrampen rugpijn zere borsten en noem maar op. helaas helaas mn lichaam hield me gewoon giga voor de gek. je hebt een poitieve test gehad begrijp ik want je hebt een licht streepje gehad. ik zou morgen met ochtend urine dan gewoon even een digitale doen. dan kun je het duidelijk aflezen. ik hoop voor je dat het raak is
Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar voordat ik misselijk werd en niet ongesteld werd was ik er niet zo mee bezig.. eigenlijk pas echt op mijn nod. ik heb nog een kruidvat test liggen, dus die doe ik morgen dan wel...
ik word gek! vandaag paar uurtjes tampon ingedaan en zit wat oranje slijm op hier en daar echt niet veel... ik hoop zo dat t als nog raak is!!! Net mee geweest bij de echo van mijn zus en ohh wat leuk! ik wil t ook zo graag Ben erg benieuwd of er niet meer meiden zijn die zoiets mee hebben gemaakt? pff ik word er echt gek van...
Ik zou me concentreren op die lichte streep. Een streep is een streep. Tijdens het begin van mijn zwangerschappen had ik alle kwaaltjes die bij ongesteldheid horen, ook licht roze verlies. Maar...toch echt zwanger. Dus niet langer naar je kwaaltjes kijken, maar morgen gewoon testen. Die test moet dan donkerder zijn dan die andere twee...
Bedankt voor je reactie.. Het geeft me wel een beetje hoop Ik doe geen tampon meer in, heb gelezen dat dat slecht is als je zwanger bent. En het is zo weinig dat het er echt niet uit zal lopen.. Net nog even naar de wc geweest en niets bij het afvegen... Drukkend gevoel rechts nu, verder niet echt kwaaltjes.. Nou, ik hoop op een positieve test morgen...
Wat vind je dan zo vreemd? Ja dat roze verlies kan twee dingen betekenen dat het fout gaat, maar het kan net zo goed een innestelingsbloeding zijn. Dat je in ieder geval zwanger was/bent weet ik ook bijna wel zeker, een streepje is een streepje. Kwaaltjes komen en gaan, dus dat zegt echt helemaal NIKS. Ik zou gewoon nu nog een testje doen, is je streepje donkerder en blijft het bloed weg zou ik er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent!!
Vreemd omdat mijn kwaaltjes weg zijn.. vreemd omdat de testen zó licht waren, ik moest er met mijn zaklamp van mijn telefoon op kijken, héél vaag een streepje en in het negatief op de pc ook écht héél vaag... die van 11 leek duidelijker dan die van 12. Nu af en toe ongi krampjes alsof ik ongesteld ga worden. Mijn temp schommelt en dat roze/oranje verlies er ook nog bij. Nou ja, er zit niets anders op dan morgen temperaturen en daarna misschien testen.. wil het liefst nu al naar bed hahaha.
Het begin van mijn zwangerschap ben ik twee dagen heel erg misselijk geweest, en toen was het opeens weg. Sindsdien heeeel weinig misselijk geweest. Bij mijn vorige zwangerschap ging het ook zo. Vorige week een kloppend hartje gezien! Mijn vorige zwangerschap had ik op 15 dpo een heel licht streepje, en ik weet bijna zeker dat ik op 12 dpo nog niks had gezien of iig een tuurstreepje. De volgende dag was hij ook lichter terwijl die van de vorige dag met middag urine was genomen. Ook dat zegt niks. Was gewoon zwanger hoor. Ongi krampjes heb ik ook bij alle zwangerschappen gehad vooral aan het begin, dus echt rond de tijd dat ik ongesteld moest worden. En zelfs weken daarna nog. Temperaturen heb ik geen ervaring mee. En zo'n 30 procent van de vrouwen krijgt een innestelingsbloeding, dat zijn best veel vrouwen! Dus ook dat is niet gek. Ik ga voor je duimen dat je morgen een prachtig testje hebt!! Spannend!
Wat een hoopvol verhaal!! dankje! Gefeliciteerd met je zwangerschap nog Had je verder kwaaltjes behalve de misselijkheid? Ben benieuwd wat mijn temp deze ochtend doet.. ik laat t wel weten
Geen streepje op de test, en ik heb buikpijn pff baal ontzettend, helemaal nu ik weet dat mijn zus het van haar zwangerschap t weekend aan iedereen gaat vertellen en ik hartstikke blij moet doen.....
Ai! Geen streepje...dat klinkt niet positief...helemaal omdat je denkt dat het streepje van je 2e test al lichter was dan die van je 1e. Geen bloed geeft moed, zeggen ze dan, maar soms is dat hopen tegen beter weten in. Sterkte meid!