Afgelopen maandag heb ik een test gedaan, deze was negatief. En vanochtend een test gedaan omdat ik vandaag op de 34e dag zit, een dag langer dan mijn langste cyclus. En deze test was tot mijn grote verbazing positief! Hij komt niet over op de foto, t is maar een licht bolletje. Vandaag gaan we nog twee testen kopen om een duidelijke streep of bolletje te krijgen maar bolletje is een bolletje dus zwanger! Whhaaah wat een bak. Moeilijk te geloven hoor. Zit helemaal te shaken en ben helemaal in de war. Maar ontzettend blij {|= {|=
dankjewel allemaal! Ben echt helemaal van de leg af vandaag, dat zullen zwangeren onder jullie misschien wel herkennen? We weten totaal niet hoe we t hebben, zijn er echt van onder de indruk. De dag duurt lang, vanaf 16 uur is mn pa thuis en dan gaan we het mijn ouders vertellen. Heb er zooooveel zin in!
jij ook, ook deze week getest, zie ik! Ook last van watten in je hoofd en een rose wolk onder je bips?
Ik had pendels voor juni en juli, en aangezien we toch echt nog in mei zitten.... Maargoed, hoe eerder zwanger hoe beter toch? Welke ronde zat je in?
nou, inderdaad, hoe eerder hoe beter! Dit was onze 7e ronde. En ik dacht nu voor het eerst dat ik ongesteld ging worden. Zou t een grote bak vinden als ik nu zwanger was. Dit was ook de eerste maand dat ik er relaxt mee om ging. En zie daar het resultaat! En bij jullie, snel raak, of waren jullie ook al eventjes bezig?
durf het bijna niet te zeggen, het was de 1e ronde. Was een week eerder met de pil gestopt, werd toen op tijd ongi en daarna niet meer hihi