zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mom, Mar 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mom

Mom Actief lid

Nov 5, 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    #1 Mom, Mar 10, 2013
    Last edited: Mar 10, 2013
    Hallo,
    Ik moest twee weken geleden ongesteld worden maar niks.. ik ben ongeveer 2 maanden terug begonnen met andere pil.. variant van de diane pil.. ik ben m soms vergeten en een keer doorgeslikt.. laatste keer gestopt in stopweek maar niet ongesteld geworden. . Al drie weken misselijk en moe e en vage klachten. . Huisarts gebeld en die zei dat het door de pil kon komen.. na t nieuws over diane pil gelijk gebeld.. was net begonnen aan nieuwe strip.. deze zou ik afmaken en dan over op andere.. van de week test gedaan maar die was vaag streepje. . Bij huisarts test en Negatief. . Nu donderdag weer naar huisarts voor test.. mocht zelf weten of ik door ging met de pil. Nu komt er ineens weer melk uit beide tepels. . Ben donderdag gelijk gestopt met de pil.. zou ik toch zwanger zijn of zijn me hormonen van slag.. kindje is welkom duswel gewoon seks gehad.. kan ik dan nu nog zwanger worden als ik het al niet ben en zou de huisarts dat donderdag al kunnen zien.. sorry hoor voor lang verhaal ben erg onzeker en stiekem wel leuk als het zo was.. liefs

2. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    licht streepje is positief dus denk dat je zwanger bent morgen anders nog een doen???

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Ja lastig! Je zou zeggen streepje is positief maar ja as ie bij de dokter negatief is?? Misschien was het te vroeg voor de test bij de dokter want die zijn volgens mij helemaal niet zo gevoelig. Ik zou idd zoals mammie ook zegt nog een test doen en als ie dan donkerder is donderdag even vragen of je misschien nog een test bij de dokter mag doen? En of de dokter donderdag wat kan zien?? Ik heb geen idee maar ik denk het haast niet omdat t nog zo klein is dan

Succes ermee en hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

4. Mom

Mom Actief lid

Nov 5, 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Vanmorgen getest en zag eigenlijk niks.. ben benieuwd. . Iemand nog ervaring huer mee??

5. Mom

Mom Actief lid

Nov 5, 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Vandaag bij de huisarts geweest. . Gisteren getest thuis en licht heel licht streepje. . Huisarts teste negatief.. maar hij vond dat mijn borsten erg gespannen en vol waren en omdat er melk uitkwam vreemd.. inwendige onderzoek gehad.. verder niks bijzonders maar hij voelde wat aan me baarmoeder die was al week.. hij zei dat ik toch misschien dan 2 of 3 weken zwanger zou kunnen zijn en daarom test vaag was.. nu moet ik twee weken in spanning wachten en dan testen. Hij vond het te vroeg voor echo omday ze niks konden zien. Nu weet ik nog niks. Iemand ervaring hier mee en welke test kan ik gebruiken die al vroeg test.. denk dat ik geen twee weken kan wachten hihi.. hoop op reacties en misschien zelfde ervaring. . Xx

6. Amy12345

Amy12345 Lid

Mar 7, 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Ook al is het een licht streepje ik zou dan zeggen je bent zwanger. Je kunt ook de digitale test van clearing blue gebruiken, die geeft dan ook gelijk aan hoe lang je zwanger bent.

7. Mom

Mom Actief lid

Nov 5, 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Had ik ook in gedachten maar zijn prijzig he haha.. van de huisarts al wel nieuwe papier gehad zodat ik overctwee weken bij de poli hier kan testen
    .. zo moeilijk hihi..

8. Amy12345

Amy12345 Lid

Mar 7, 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Dat klopt maar als goed is heb je dan wel duidelijkheid

9. Mom

Mom Actief lid

Nov 5, 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Dat is waar hihi

10. Amy12345

Amy12345 Lid

Mar 7, 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Ik heb hem in ieder geval voor de zekerheid al in huis liggen en ook testen van het kruidvat mocht het zover zijn bij mij

11. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    İk denk ook dat je gwn zwanger bent hoorr.

ik deed ook test van kv2v5 was heeeel licht streepje .. Drna deed ik weer een andere test en er stond 2 blauwe streepjes .. En zie myn bannerrr :D

Share This Page