Ik ben natuurlijk gestopt met de pil en heb net me ontrekkingsbloeding achter de rug.. Maar we wouden nog 4 maanden veilig doen en als Dani 1 is er echt voor gaan maaaaar... Er is een vriendin bij me die heeft al een zoontje van 14 maanden en ze is dus weer zwanger helemaaaal leuk! Ik had nog 2 testen liggen gedaan samen mijne natuurlijk zo negatief als maar kan maar van haar natuurlijk hartstikke positief.. toen heb ik een foto gemaakt van haar test en naar me vriend gestuurd.. hij zeg is die van jou ik zei eerst ja.. maar daarna gelijk nee van vriendin en toen vond die dat toch wel jammer en zei dat we er nu maar gewoon al voor moeten gaan inpklaats nog 4 maanden wachten... dus ik ben helemaaaaal happy Alleen weet ik niet hoelang me cyclyus gaat zijn dus ook niet wanneer mijn ei is.. en wil nog zoiezo geen ovu testen gebruiken.. iemand tips?? xx
Omdat het nu dan net me eerste ronde is.. En ben bang dat ik er teveel mee bezig ga zijn als ik elke dag zo een test doe.. En weet ook niet zo goed hoe het werkt haha xx
Ik ben wel vanaf t begin ovutesten gaan gebruiken... Ook ondat ik wist dat je 'gemiddeld' na 14 dagen ongi word En ik dus niet ergens heel erg onverwCht ongesteld zou worden.. Als je echt wil weten wanneer je ei komt moet je of tempen of ovutesten gebruiken... Dus dan zal je er iets aan moeten doen
Nja meer tips zoals tekenen wanneer je ei eraan zit te komen.. Nja misschien dan maar toch ovutesten gaan gebruiken miss vanaf volgende maand ofzo na me echte ongesteldheid..
Je kan het zien aab je afscheiding.: dat is dan net eiwit en kan je draden van trekken.. Ik heb daar verder nooit op gelet en ik kreeg gevoekige tepels.. Mjaa iedereen heeft andere 'kwaaltjes' dus dat zal je voor jezelf moeten uitzoeken..