rugweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmmmberly, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    pff heb sinds een paar uur pijn in mijn rug.
    het zit halverwege, precies op de plek waar je je handen hebt als je die in je zij/rug zet zeg maar.
    de pijn zit aan beide kanten van de ruggengraat en het voelt alsof mijn rug daar open word getrokken.
    de pijn gaat niet weg, maar zakt wel in sterkte af. en komt later weer feller terug. zijn dit rugweeen? en kan dat gewoon bij het voorwerk horen?
    ik had vanmorgen ook wat menstruatie pijn in mijn buik, maar dat is dus weggegaan en daarna kreeg ik deze pijn in mijn rug.

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik had dit van de week ook, bleek dat ik een blaasontsteking heb. Misschien ff voor de zekerheid urine weg wegbrengen? Dacht ook dat rugweeen had ofzo. Had nooit aan een blaasontsteking gedacht.

3. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    oke, gelijk morgen ochtend ff doen dus. had mijn vk ook al gebelt, maar daar word ik ook niet wijzer van.
    enige wat ze zei, als je er vanavond nog last van hebt, of het word erger bel dan maar weer.

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Rugweeën zaten bij mij echt rond mijn stuitje, uitstralend naar billen en benen.
    Ik denk dat je inderdaad iets anders hebt dan dat.

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Als t lang aanhoud of de pijn heftiger gewoon even bellen met je vk.
    Ik heb rugweeen gehad en bij mij zat t onder in mijn rug idd in het midden aan weerskanten van mijn wervels.

Deel Deze Pagina