Ik mag na 13 maanden proberen ook zeggen dat ik zwanger ben. Volgens de gyn. had ik helemaal geen eisprong. Dus had nooit gedacht dat ik zwanger kon zijn. Maar blijkbaar had ze het fout! Want deze test liegt niet!!!! Ik ben zo blij!!! Ik kan het nog niet geloven!!!
Ja geen idee. Ik denk dat hij in het weekend geweest is. Want maandags had ik de echo. Dat is ook de enige keer wanneer we hebben geklust. Nadat ze zei dat ik geen eisprong had hebben we het voor die maand opgegeven en een pauze ingelast. Dacht dat het toch geen zin had. Vandaag was het precies 14 dagen na het klussen. Had opeens een ingeving vanmorgen! De enigste reden waarom ik een test ben gaan doen is omdat ik na een orgasme zo ontzettende buikkrampen kreeg! Echt heftig! En dit had ik anders nooit.
Nou lekker toch als je lichaam het beter weet dan de wetenschap, om het zo maar te zeggen. Lekker op die roze wolk en gefeliciteerd!!
GEFELICITEERD!!! Wat super om zo'n test in handen te hebben he. Geen eisprong (HAHA), maar wel een duidelijke test. Geniet ervan.