Een tweeling!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door bella1918, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bella1918

bella1918 Nieuw lid

13 feb 2013
    4
    0
    0
    Op 10 februari getest: zwanger! Totaal onverwacht... Na een paar weken waren we redelijk aan het idee gewend. We hebben al een grietje rondlopen van 6 jaar en een tweede was eigenlijk al van de baan. Tot nu...

Afgelopen vrijdag de eerste echo (9weken). De verloskunde dacht in eerste instantie dat het een tweeling was, maar dat eentje het niet had gered.

Ze besloot toch een inwendige echo te doen. Ja hoor tóch een tweeling! 2 Kloppende hartjes...Allebei hun eigen placenta en eigen "kamer". Onwerkelijk. M'n man en ik waren allebei sprakeloos. Thuis kon ik alleen nog maar huilen. Wat een impact!

Nu, een paar dagen verder en wat gesprekken verder, zijn we wat rustiger en hebben we geaccepteerd dat het helemaal niet raar is om ook negatieve gedachtes te hebben. Er komt nogal wat op ons af.. Huis te klein, auto te klein etc... Langzaamaan begint ook het feit dat het heel bijzonder is tot ons door te dringen en gaan we stiekem fantaseren over welke combi het zal zijn: jongen/jongen, meisje/meisje of mix?

Onze hele wereld staat op z'n kop. De schok van de zwangerschap was nog redelijk vers. En nu blijken het er 2 te zijn...

2. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd!!!!
    En lijk mij ook megaaaaaaaaaa wennen!
    Zal vast wel enige maandjes duren!!!

3. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Wauw, wat bijzonder! Gefeliciteerd!

Kan me heel goed voorstellen dat de negatieve gedachten er ook zijn, maar je moet maar zo denken: met een beetje creativiteit is voor elk 'probleem' wel een oplossing te bedenken.

Probeer er vooral van te genieten dat alles in orde is en van je zwangerschap!

4. bella1918

bella1918 Nieuw lid

13 feb 2013
    4
    0
    0
    met een beetje creativiteit is voor elk 'probleem' wel een oplossing te bedenken.

Ja dat geloof ik ook:)
    Marktplaats wordt m'n beste vriend denk ik.

5. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! Jullie vinden vast wel oplossingen voor de problemen die nu problemen lijken te zijn, maar straks niet meer belangrijk zijn als die twee spruitjes er zijn!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dubbel gefeliciteerd!!en kan me goed voorstellen dat het wel even verwerken/wennen is! Maar komt vast allemaal goed! Ik wens je een goede zwangerschap toe!!

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    gefeliciteerd meid!!! :-D Die gevoelens zijn volkomen normaal! Geef jullie zelf de ruimte en de tijd om aan het idee te wennen. :)

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Het is en blijft een wonder, probeer er dankbaar voor te zijn en het komt echt wel goed!!!

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    een dubbel wonder..dubbel geluk! Geniet ervan, het komt heus goed :)..gefeliciteerd!

10. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    gefeli!

11. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Wow een tweeling dubbel gefeliciteerd.

12. bella1918

bella1918 Nieuw lid

13 feb 2013
    4
    0
    0
    Bedankt allemaal!! Ik geloof ook dat het goedkomt, gelukkig hebben we nog wat tijd om voor te bereiden :)

13. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Dubbel gefeliciteerd!! :D

14. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Dubbel gefeliciteerd,,,
    en schrikken ik begrijp je direct ik ben ook zwanger van een tweeling en toen we hoorde ging er van alles door mijn hoofd ,,maar nu ben er heel blij mee. ik ben inmiddels 14 weken 4 dagen

groetjes Gerda

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Gefeliciteerd!! :) :) :)

Sorry, ik kreeg heel even een lachtstuip om je bovenstaande tekst, net alsof je er ééntje op MP wilde zetten (ja, I know, flauw). :p hihihi!

Liefs,

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wat een wonder gefeliciteerd

17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Whaha, en van dit soort reacties krijg ik dan weer een enorme lachstuip :D:D!

Maar van harte, dat komt vast allemaal goed!

18. Luja

Luja Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Wat herkenbaar, wij reageerden hetzelfde bij onze eerste echo 4 jaar geleden :) overal komt een oplossing voor, lekker genieten van je zwangerschap!!

19. Cheverin

Cheverin Lid

29 dec 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow gefeliciteerd!!!!

20. mamavancindy

4 jan 2010
    7
    0
    1
    Gefeliciteerd!!
    Wij hebben een dochter van bijna 4 en zijn nu in verwachting van een tweeling. Wij schrokken enorm, daar hou je eigenlijk helemaal geen rekening mee, zeker niet omdat het in onze families niet voorkomt.
    Nu helemaal aan het idee gewend, vind het wel heel spannend.
    En idd de rest komt ook wel goed hoor.
    Wij hebben ook maar een klein appartementje, maar overal is wel een mouw aan te passen.
    Heel veel succes:)

Deel Deze Pagina