Middenrifpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sparks, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nu 29 weken zwanger en heb ontzettend veel pijn ter hoogte van mijn middenrif. Het is een branderige pijn die doorstraald naar mijn rug. Het lijkt wel of al mijn ingewanden zich door een klein gaatje proberen te wringen. Ik kan niet liggen of zitten of staan en soms heb ik dan het gevoel of val ik flauw. Wat kan dit zijn? Ik moet nog even en op deze manier ga ik het echt niet trekken. Heb zo nu en dan last van brandend maagzuur, maar dit is een compleet ander gevoel.
    Alvast bedankt.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Hoe was je bloeddruk tot nu toe? Misschien is dit verstandig om even te overleggen met de verloskundige om te bepalen of dit geen bloeddruk probleem kan zijn.

Groeten Evelien

3. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi, mijn bloeddruk is steeds mooi laag en urine schoon. Vk doet er niet zoveel mee, ze zegt dat de boel wat in de verdrukking ligt, maar de pijn is echt verschrikkelijk. Heb vannacht weer niet geslapen omdat ik gewoon niet kan liggen en half zittend werkt ook niet.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je niet kunt slapen van de pijn zou ik het nog eens bespreken met je verloskundige.

Mirjam

Deel Deze Pagina