Hallo, Mijn Man en ik willen graag een kindje. En ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad vorige maand was dat in eens 32 dagen. Deze maand ben ik een week overtijd en ik heb niet het gevoel dat de menstruatie er aan komt. Nou heb ik 4 testen gedaan en alle 4 negatief. Wel heb ik een opgeblazen buik rommelende darmen. Pijn in mijn buik en dan laag in mijn buik. Ook erg veel witte afscheiding en regelmatig licht in mijn hoofd en soms misselijk. En van de week hing mijn baarmoeder ook heel erg laag. Ik moet ook best vaak naar de wc. En ik ben ook meer moe. Door deze dingen heb ik echt het idee dat ik zwanger ben maar de kruidvat testen geven toch negatief aan. Nou lees ik op internet dat die testen niet echt super zijn. Dus ik weet het niet meer. Mijn huisarts zei afgelopen donderdag dat ik moet afwachten. Maar dat is wel moeilijk hoor hahaha. Misschien dat hier iemand mij kan helpen. Groet
Hoi, Soms kan je menstruatie langer uit blijven. Zeker als je er erg veel op gefocust bent. Probeer het even los te laten. De kruidvat testen zijn ook gewoon betrouwbaar en kloppen echt wel als ze alle 4 negatief waren. Groeten Evelien
Oké Dank je wel. Naar mijn idee zijn we er deze maand juist niet mee bezig geweest. We hadden wel andere dingen aan ons hoofd. Hahaha maar we hebben echt absoluut geen stress. Maar kan het zo zwijnden dat je cyclus van 28 dagen in eens naar 40 45 dagen springt? Groetjes