hoi iedereen, vinden jullie wachten ook zo enorm lang duren moet nog 9 dagen wachten voor ik kan testen maar wordt elke dag onderhand gek. heb nu al echt een paar dagen een zeurende pijn in me onderrug en ongelooflijke gevoelige tepels ook heb ik het idee dat ik meer afscheiding heb als normaal en hoofdpijn en dan smorgens echt een beetje misselijk . wat zou dit kunnen betekenen
ik moet ook nog ff wachten. 8 dagen. Gelukkig mag ik deze week heel veel werken Maar is nog te vroeg toch voor kwaaltjes. Innesteling is toch ongeveer week na bevruchting...
Lastig hé! Ik moet nog ongeveer 5 a 6 dagen wachten, maar krijg ook allerlei 'klachten' (veel afscheiding sinds *vermoedelijke* eisprong, rugpijn vanaf vandaag en gevoelige tepels). Je lichaam kan je heel erg gek maken, vergelijk het een beetje met een hypochonder, je dénkt vanalles te voelen en dus 'voel' je het ook. Ik kan je niet helpen, alleen succes wensen met wachten, ik zit in hetzelfde bootje. Liefs,
he lizzie ja zolas die calculator aangeeft had ik 7 maart me eisprong en vandaag me innesteling dus ik ga heel hard duimen
he ja idd erg lastig maar ik heb dus ook alle dingen die jij opnoemt dus denk ik kan je al echt die klachten voelen
Ik heb me vorige maand ook helemaal zwanger gepraat, totdat mijn NOD ineens een OD werd zeg maar. Beetje jammer.. Ik moet nog 12 dagen wachten, pff.. gisteren voor de zekerheid ook nog maar ff aan de slag gegaan, voor het geval ik een laat ei heb. Vreselijk al dat wachten! Ik probeer om er nu niet bij na te denken, want het is immers nog maar de 2e ronde, en de eerste ronde had ik fout gerekend met vruchtbare dagen. Dus ik heb geen flauw idee hoe het word deze maand! Maar stiekem surf ik de hele dag hier en op andere sites een beetje rond, zelfs al voor leuke babyspulletjes (erg toch??) en dat beschouw ik dan maar als "zelfstudie", ghehe.... Succes met wachten! Of ga je een vroege test doen? Ik durf niet zo goed een vroege test te doen =(
Dag dames, het onderwerp trok mijn aandacht: inderdaad, wat duurt dat wachten lang! @ Women90: ik herken me volkomen in wat je schrijft: ik struin stiekem allerlei websites af onder het mom van 'zelfstudie' en 'inlezen' en 'een slimme meid is op haar toekomst voorbereid'. Verslavend! En ondertussen zeg ik de hele tijd tegen mezelf dat ik me niet te druk moet maken en gewoon maar moet afwachten. (lastige bij mij is alleen dat ik erg onregelmatig ongesteld ben en dus geen idee heb wanneer ik weer kan gaan testen... misschien maar eens gaan temperaturen en/of ovu testen...) Dames: succes met het wachten en ondertussen lekker verder kletsen, dan gaat de tijd vast wat sneller Liefs, Maria
Inderdaad duurt het wachten tot je NOD erg lang. Vooral als je er zo mee bezig ben en je voelt van alles wat kan lijken op een zwangerschap. Women90: Ook ik herken mezelf in wat je schrijft. Ik surf soms ook op internet voor babyspulletjes en zie het dan al helemaal voor me. Maria87: Ja misschien is het dan handig als je gaat tempen of met ovuluatietesten begint zo krijg je goed inzicht in je cyclus. Ik heb zelf een regelmatige cyclus, maar ben aan de hand van ovutesten wel te weten gekomen wanneer mijn ei is. Dames succes met wachten en hopelijk wordt het wachten beloond!
hoi dames , nu deed ik vandaag een ovu test en die geeft een donkere streep aan en een lichte streep wat zal dat betekenen
dat kan betekenen dat je ei er aan komt. je heb een controlestreep die is altijd donker en je teststreep verschilt per dag voor en na je eisprong zal deze licht zijn en namate je eisprong nadert zal deze steeds donkerder worden. Maar gezien dat jij 9 dpo zit weet ik het niet. Welke testen heb je? En hoelang is je cyclus?
Ook ik zit weer op het wachtbankje nu. Nog 9 dagen te gaan, pffff. Wel wat afscheiding en verder misselijk, maar dat ben ik altijd wel in deze fase. Hopen dat we allemaal een positieve test in handen krijgen volgende week!
hoi gertine ik heb me ei op 7 maart gehad dus das wel raar als ik nu weer een ei heb . ik heb de ovu testen van zwanger en kids ja eerst altijd rond de 28 dagen en nu de laatste keer maar 22 dagen . dus ja beetje wisselend maar heb nu ook echt heel veel wit slijm en pijn in me onderrug en echte zere tepels
Wachten is inderdaad het ergste van dit hele proces, Zeker als je zoals ik in het normale leven de grootste ingeduld ben die er bestaat
Ik nog minimaal 3 dagen... Gisteravond weer testje gedaan, maar was negatief.. Heb wel zo'n buikpijn, of eigenlijk gewoon een 'zeurend' gevoel, niet echt pijn, beetje 'drukkend'. Liefs,
Hoi Bodien, wat frustrerend, ja, ik heb het ook. Zit nu 'nog maar' op dag 24, maar bereid me er vast op voor dat het dit keer ook wel weer een hele tijd zal duren voordat ik ongi word (ervan uitgaande dat ik niet zwanger ben, ook al hoop ik dat dat wel zo is). Sterkte met 'het uitzitten' tot je weer ongi wordt, of nog beter: positief test!
@ Maria en Gertine (en iedereen hoor, haha) Ahh kijk, ik ben dus niet de enige! Ik mag de 26e testen... nog 11(!!!!!) dagen! Gelukkig wat afleiding gevonden, hihi.. Ik denk trouwens dat ik de 26e nog niet eens durf te testen echt typisch mij: als het mag, bang zijn dat het niets is, en dan INEENS *ping* heb ik nog 2 dagen geduld (als ik nog niet ongi ben) Ja, zo zie ik het helemaal voor me whaha!!