heb net een test gedaan en er kwam dat dus dat ik zwanger ben. is het wel betrouwbaar als je een week voor dat je ongesteld moet worden een test doet? ik zal morgen ochtend voor de zekerheid nog een test doen.
Ik had vorig jaar ook zo gevoel dat ik echt zwanger was. Deed bij 3 weken en 2 dagen een test en positief. Maar na een weekje kwamen toch de duivels. Heb het aan de arts gevraagt en ze zei tegen mij met 3 weken kan je niet testen. Maar er waren inderdaad meiden op deze site die het ook gedaan hebben en wel zwanger waren. Dus het kan twee kanten op meid. Zou echt gaan testen als je overtijd bent Maar duim voor je dat het raak is Lover
ik verheug mer nu ook niet op vind het raar dat het dan wel positief is maar idd ik zag dat iemand hier op het forum dus 3 weken zwanger is .. ik doe morgen nog een test en dan vollgende week nog 1 mocht die van morgen weer positief zijn
allereest voorzichtig gefeliciteerd! ik heb ook beide zwangerschappen een paar dagen voor mijn NOD positief getest. Ik zou de volgende test gewoon even doen op de dag dat je ongesteld moet worden, of de dag erna.
maar die test vind toch die stof in je urine hoe kan het dan als het toch uitwijst dat ik niet zwanger hoe kan dat dan? je heb dan toch die stof in je lichaam
ja dat klopt, maar als je voor je NOD test, heb je nog "vaak" de kans dat het misgaat. De kans dat het mis gaat is groter als na je NOD. Dus vandaar dat ze zeggen test na de NOD nog maar is. Ik zelf heb 4 dagen voor mijn NOD positief getest,op de dag dat ik ongi moest worden nog een keer, 2 dagen daarna nogmaals en iets van een week daarna ook nog is
Alvast een voorzichtige van harte. Ik zou er nog 1 test tergenaan gooien na je NOD, als je daarop kunt wachten maar het ziet er positief uit!
ja Het kan zijn dat je langer zwanger bent dan dat je denkt... dat je NOD eerder is als dat je denkt... Maar het kan ook zeker zijn dat je wel een week voor NOD positief test. De een maakt sneller HCG aan als de ander.. Ongeveer de helft van alle zwangerschappen gaat al mis voor de NOD. Je bent dus wel zwanger, maar de kans dat het mis gaat is sowieso nu groter als dat je na je NOD test. Ik hoop dat het goed blijft gaan! Liefs, paula
zou niet te hard juigen, zelfde geld nesteld het niet goed in en word je evengoed nog ongi. zou een aantal dagen na je nod als je niet ongi bent geworden nog maar is testen,vind testen voor je nod niet 100% betrouwbaar.
2 mei ben ik voor het laatst nog ongesteld geweest. heb echt het geduld niet om dan te wachte haha maar zal wel moeten dan he.. het is nog maa 6 dagen wachten dan dus...
met welke test heb je het gedaan meid? als je deze cyclus zwanger zou zijn geworden en je bent 2 mei ongesteld geweest, is het eigenlijk niet of net ingenesteld? als ik jou was zou ik een betrouwbare test doen bijvoorbeeld clear bleu of predictor voor je echt denkt zwanger te zijn meid, al is het alleen al om telleurstelling te voorkomen.. succes alvast
ik heb gewoon een huismerk van die winkel genomen en staat op 99% betrouwbaar maar ja toch vind ik het wel raar dan.. ik verheug me er nog niet op..
Ja maar welk huismerk bijv. het kruitvat want sommige geven een soort van positief maar is het niet, vooral om teleursteling te voorkomen. Suc6 Groetjes Jessie33
dat zegt nog niks, als het niet goed innesteld word je gewoon ongi. wacht nog tot een aantal dagen na je nod ben je dan nog niet ongi geworden test dan nog is dat vind ik persoonlijk veel meer betrouwbaarder.
nee mijn vriend en ik willen dolgraag kinderen maar omdat ik voor mijn NOD heb getest ben ik er nog een eetje onzeker over of ik wel echt zwanger ben.. had ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou raken eerlijk gezegd... Ik was nog tot mijn NOD en dan weer testen. We zijn eingelijk nu al dolblij hoor.. heb vanmorgen met een ander merk test getest en die was weer positief
Nouuu... Het lijkt erop dat je dus ÉCHT zwanger bent ! Sommige mensen schijnen eerder een hoge productie van het HcG hormoon aan te maken dan anderen ! Dussss... een voorzichtige felicitatie ! :-D ....... pssst GEFELICITEEEEEEEEERD! -xxx-