Leuk manier om te vertellen dat je zwanger bent

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stiefmam02, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Goedemorgen Dames,

Ik dacht zo is bij mezelf. Als we dalijk zwanger zijn, wat is dan een leuke manier om het aan onze ouders/familie en vrienden te vertellen?

Mensen leuke ideetjes ??

Groetjes

2. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Ik lees mee, want dat zat ik mij ook af te vragen!
    Toen ik zwanger was van mijn eerste dochter, toen gaf ik mijn stiefvader een klein flesje rode wijn met een etiket waarop zoiets staat als: Voor de beste opa!

Voor mijn schoonouders en stiefvader zou ik weer iets origineels willen geven. Maar ook mijn dochter (7 jaar) zou ik op een leuke wijze willen laten weten dat ze grote zus word!

3. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ja, dat hebben wij dus ook. Ik zat zo te denken om kleine cupcakes met roze en blauw te maken met op elke cupcake een vraagteken. en dan iedereen bij mij uit te nodigen en op die manier het te vertellen.. Gek dat ik hier nu al mee bezig ben terwijl het nog niet eens zo ver is, maar ik ben van het voorbereiden haha...

4. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Oh mijn god dat is echt een super vet idee. Ik denk dat ik dat idee van je ga lenen en ga gebruiken voor familie en werk;), als het zover is hihi.

Ik denk dat ik me schoonouders het boekje van Nijntje ga geven van opa en oma pluis. Me mama bel ik denk ik zodra ik een positieve test heb;). En me vader en stiefmoeder moet ik nog iets bedenken. Misschien ook wel dat boekje ligt eraan hoe me stiefzus het heeft gedaan.
    Me zusje (1,5 jaar jonger) vertel ik het ook zodra ik een positieve test heb.

@stiefmam02 ik ben ook erg van het voorbereiden, misschien iets te. Zit pas in de eerste ronde hihi.

5. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een leuke ideeen, dat van die cupcakes is zeker een leuk idee!

6. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ja ! andere ideeen zijn natuurlijk welkom!!! ik hou van inspiratie!
    en tuurlijk mag je het idee lenen hahah ! :) is wel leuk toch?

7. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ja echt super leuk idee.

Ik hoop eerst op een normale cyclus, dit is mijn eerste cyclus zonder pil en ik wordt eigenlijk gek van het 'ontpillen'. Heb nu sinds vrijdag al last van een zeurende buikpijn en af en toe ook kraampjes en steekjes best vermoeiend :(.
    Hoop dat het snel over is.

Als ik nog ideetjes krijg zet ik het erop.

Xx

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik heb toen cupcakes gehaald en met roze en blauwe muisje bekleed en daarom geschreven met chocoladestiften baby sept 2013

9. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    ohh!!! dat is ook gaaaf!!!
    Of alleen de datum waarop je bent uitgerekend ...
    Leuk ideee!!!

10. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben dat ook al zitten te bedenken hoor, is leuk toch beetje voorpret!
    Wij dachten er aan om roze en blauw sokjes/slofjes te kopen en 1 sokje/slofje in het blauw en 1 in het roze in te pakken en zo aan onze ouders te geven.
    Ik zie nu de reactie van mn schoonmoeder al voor me: :$

11. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    hahaha dat is ook een gaaf ideetje!!! ...
    kijk, nu gaan me gedachtes de vrije loop en ik weet zeker dat ik dalijk op het juiste idee kom wat bijzonder is!! en dat dankzij jullie ideeen!!!

12. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Nou inderdaad krijg een hoop ideeën hierdoor.
    En er komen er vast nog meer.

@stiefmam02 ik zie dat wij op zelfde dag onze NOD hebben. Hoop voor jou dat je een + of 2 streepjes heb volgende week.

13. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Wij zijn aan de klus voor nummertje 3..
    Mocht het zo ver komen dat krijgen onze jongens een shirtje aan met de tekst voorkant : geloof het of nie... Achterkant 2 worden er 3...

14. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Spannend he! ik hoop ook voor jou dat het raak is!!...
    Ik ga nog nergens van uit. Als het raak zou zijn zal ik nu ongeveer de innesteling moeten hebben..
    Spanneeendd..

15. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Dat is ook leuk bedacht zeg!!!

16. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Ja nu hopen op een posi test over 2 weken hihi...
    Ik heb dat shirtje al besteld... Erg he..? **bloos**

Mamavan

17. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Waar ik zelf aan zit te denken( we zijn pas bij de eerste poging om zwanger te worden) mijn vader is eind april jarig. Mocht het in een x raak zijn ( wat iedereen natuurlijk hoopt) gaan we zingen voor zijn verjaardag. Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal opa leven in de gloria in foto's. Ook origineel d8 ik zo. Cupcake ook erg leuk!!!

18. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Leuke ideetjes:) Toen ik voor het eerst zwanger was, werden mijn schoonouders voor de eerste keer opa en oma. We hebben toen bij de Jamin snoeppotten gekocht met: 'Hoera je wordt opa!' en 'Hoera je wordt oma!' Daar hadden we roze en blauwe hartjessnoepjes in gedaan. Helaas werd het toen een miskraam. Toen ik weer zwanger was (van onze dochter) hebben we snoepjes voor ze gekocht om de snoeppotten aan te vullen;)
    En bij mijn afgelopen MA had ik een shirtje voor mijn dochter besteld met daarop de tekst: 'Pssst.. Mijn mama heeft een baby in haar buik..' Maar die heeft ze helaas nog niet aangehad.. Dus als ik weer zwanger raak en alles gaat goed, dan trekken we onze dochter dat shirtje aan:)

19. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik gluur even mee om wat inspiratie op te doen ;)

20. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik had een leuke sollicitatie brief gemaakt met cv voor vacature "kleinkind". Mn schoonouders gingen tranen van de blijschap. Ze vonden het zo leuk.

Deel Deze Pagina