Hey Meiden, Ik heb een vraagje want zit een beetje in een dillema! Ik ben sinds februari bezig om zwanger te worden, en mijn menstruatie is altijd heel normaal geweest en kwam altijd voor de 5e van iedere maand opzetten, in maart was ik een paar dagen overtijd , waardoor ik dacht dat er een kans was dat ik zwanger was.. na 5 maart begon ik opeens hele lichte roze druppels bloed te verliezen, dan stopte het weer dan kwam het weer terug en dat ging zo door tot de 9e, toen kwam mijn menstruatie doorzetten.. maar veel extremer dan ik gewend ben!Test gedaan die was negatief, in April zelfde verhaal mijn menstruatie kwam opeens de 4e opzetten, en ik begon een paar dagen daarvoor ook met licht roze druppels bloedverlies , toen weer niet toen weer wel tot 4 april , toen kwam er weer een extremere menstruatie doorzetten dan normaal. Dit vind ik heel appart want mijn menstruatie is nog nooit zo begonnen als op deze manier, maar nu heb ik dus last van misselijkheid, ben zo nu en dan duizelig en ben moeier dan normaal, en ik moet wat meer plassen..en ik voel van die rare plopjes in mn buik die ik normaal ook niet heb(Alsof er iets knapt) ook heb ik soms hele erge honger terwijl ik gewoon goed heb gegeten, alsof ik eet voor 2 en heb af en toen ook gevoel ongesteld te worden maar ben net een paar dagen klaar?!.. Zijn er meiden die een soort gelijke ervaring hebben en toch zwanger bleken te zijn? Ben benieuwd naar jullie verhalen!
zelfde soort ervaring, maar niet zwanger..... sorry, maar soms kan je lichaam j eecht voor de gek houden, anders gewoon weer testje doen.
Ja dat weet ik indd, maar was gewoon benieuwd naar de verhalen van andere meiden! Ja ik ga ook even een test doen!
Dezelfde ervaringen met paar druppels roze daarna ineens heftige mentruatie helaas waren dat bij mij beide keren vroege miskramen (het is dat ik vroeg had getest anders wist ik dat natuurlijk niet,want na de miskraam had ik ook weer gelijk een negatieve test)
Dat meen je niet, wat jammer zeg!Dat spijt me voor je! Ik word er zo onzeker van, heb ook weer negatief getest maar vind het zo raar hoe mn menstruatie gaat heb dit nog nooit zo gehad..maargoed bij mn eerste zwangerschap kwam ik er ook pas na 3 maanden achter dat ik zwanger was.. probeer me er ook niet teveel op te focussen , het komt wanneer het komt!
Ik heb ook een keer een MK gehad, ik was bijna een week overtijd en de dag voordat ik wilde testen begon de ellende... Ik heb toen 12 dagen extreem gevloeid... Volgens mijn gyn was dit een miskraam.