hoi allemaal! sorry heb een hele tijd niets van mij laten horen maar ik ben al een hele tijd geleden uitelkaar gegaan met mijn vriend en dat is nu dik 4 maanden geleden, nu heb ik sinds 3 maanden een nieuwe vriend en je raad het nooit!Ik ben nu 23 dagen overtijd maar heb nu een probleempje hebben jullie dit ook gehad?Ik ging vanmorgen naar de wc en had wat roze slijm maar daarna heb ik het eigenlijk nie meer gezien! Ben ik zwanger? ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest en eigenlijk was het niet de planning om nu zwanger te raken want ja heb pas een nieuwe relatie, maar kan dat zijn omdat ik er nu nie meer mee bezig was dat ik daarom nu wel zwanger ben geraakt? ik heb gewoon de pil gebruikt maar ben ook enorm ziek geweest tussendoor! Maar wie heeft dat roze slijm ook gehad? en niet alleen dat heb de laatste twee weken enorm veel last van mijn borsten en misselijkheid kan iemand me alsjeblieft vertellen of je dit ook mee gemaakt heb met dat roze slijm want ik ga nu echt flippen. O ja de baby is zowiezo gewenst mocht ik zwanger zijn hoor In iedergeval bedankt groetjes charlaine
Ik zou zeggen doe een testje, want bij 23 dagen overtijd moet hij toch duidelijk kunnen aangeven of je wel of niet zwanger bent! succes in ieder geval!
hihihi hij schrok wel maar zei wel gelijk ik ben er wel klaar voor maar dat komt omdat hij ook al 28 jaar is blij toe!
naja! het is nie zo dat ik het gepland heb ofzo? maar goed ik denk van wel hoor ben ik nie bang voor! en zo niet tja.. dan is het gewoon niet anders