Hallo dames, Zoals de titel het al zegt, wat deden jullie 'anders' de maand dat jullie zwanger werden? bvb ander voedingssupplement genomen, kruiden,... xx
Ehm.. ik slikte de 2e ronde Mama Complete van Davitamon. Maar weet niet of dat doorslaggevend was hoor.. had de eerste ronde ook geen vruchtbare dagen berekend, de tweede ronde wel.. (Leuk, een paardenbanner hihi)
Het hoeft niet echt daardoor te komen, maar wie weet heeft het wel geholpen. Ikzelf heb afgelopen ronde voor mijn eisprong teunisbloemolie genomen. Ben nu aan het kijken voor tarwekiemolie te gebruiken volgende ronde... Mag je deze twee trouwens samen innemen? Ben ook op zoek naar een kruid omdat ik het altijd zo koud heb... Misschien iemand tips? 2 minuutjes buiten en ik heb onmiddellijk blauwe handen. PS: ja ik ben helemaal gek van paarden valt het op?
Hoi! Ik liet het los. Het hele zwanger worden.. Ik was er te veel mee bezig. Dus na 8 rondes was ik er even helemaal klaar mee. Binnen 2 maanden was ik zwanger. Ik zeg niet dat het werkt! Maar het maakte mij wel meer ontspannen en uiteindelijk dus zwanger!
Ja misschien wel hoor.. Oehhh ik weet niet zoveel van die olie en kruidendingen af helaas =( misschien iemand anders hier? PS: Ja, het valt op, en I love it haha. Vind het nu al vreselijk dat ik straks een hele tijd niet rijden kan...... (klinkt beetje raar, maar toch, jij snapt hem vast.)
Jep, snap ik helemaal!!! Wij hebben er hier een stuk of 30 staan, renpaarden, allemaal van die nerveuse brokken dus als ik zwanger ben, ga ik het risico niet nemen om er af te donderen...
Seks hebben zonder condooms, dat was eigenlijk het enige wat ik anders deed dan anders. En foliumzuur slikken natuurlijk. Voor de rest eigenlijk niks. (ik was beide keren héél snel zwanger)
Ahh kijk aan. Ehh nee niet verstandig idd! Ik ben net weer aant bijkomen van mijn serieuze bijna dood ervaring met mijn eigen 3 jarige. Schedel is net weer heel.. Rijden is nu raar, ik verkramp helemaal. Was nooit bang. Paard staat nu tijdelijk ergens anders, en denk dat ie zn contact wel kan verlengen tot volgend jaar.. =) beter voor ons beide!
Owww, dan heb jij héél véél geluk gehad meid! Heb zelf enkele jaren geleden een ongeluk gehad met paard, ikzelf had bijna niets maar paard was er veel erger aan toe. Sindsdien is alles anders, ik geniet er minder van, altijd bang dat er iets gaat gebeuren. Ik denk dat dit gevoel nooit meer zal weggaan. Maar het blijven natuurlijk mijn liefste schatten van de hele wereld!!!
helemaal niets!!! de eerste maand was ik er aardig mee bezig, maar de tweede maand totaal niet!! totdat ik er zo ineens achter kwam dat ik 9 dagen te laat was met de ongesteldheid... en toen was ik dus zwanger!!!!!
Alle keren dat het ons lukte (3 x in 15 mnd) had ik toevallig een afspraak staan bij de gyn... dat gaf me op een of andere manier rust. De 4e keer, en ook een plakbaby, zat ik in de put.... slechte zaaduitslag, traag groeiend ei én 1 cyclus na bbz operatie (eileider verwijderd) En tadaaa.... ik testte positief die maand! Knulletje is inmiddels 27 maanden
Ik ben nog niet zwanger maar ik slik ook mama complete van centrum. Ook neem ik Bach druppels in, 'impatience', hopelijk word ik daar inderdaad wat minder ongeduldig van en leg ik de focus er minder op.
Om de dag geklust tot aan de eisprong daarna niet meer, mAr je moet ook gewoon geluk hebben bij de eerste duurde het 12 maand en nu bij de tweede in ronde 1 dus ik blijf er bij kwestie van geluk hebben en ik geloof niet zo in die kruiden en supplementen etc
Ja dat klopt ja.. HEEL veel geluk.. ik ben nu nog aan het nagenieten van zware hersenschudding.. maar goed, komt wel weer goed! Wel gek, in hetzelfde jaar dat ik wel dood had kunnen zijn baar ik een nieuw leven! Ik ben ook bang dat ik er minder van kan genieten straks.. heb nog een lange weg te gaan voor ik weer ontspannen rijden kan, laat staan op mn eigen. En toch ben ik nog altijd verliefd op die knapperd natuurlijk!!!! Haha Gekke mensen, wij paardenliefhebbers.
wij waren bijna een jaar bezig en we hadden besloten om na deze ronde naar de huisarts te gaan (omdat zijn broer verminderd vruchtbaar is), maar dan eerst nog een weekje vakantie naar de zon. Dus helemaal bezig met de vakantie voorbereiden en die ronde verwachtte ik geen positief resultaat, want het lukt toch niet... en dan gaan we 'eindelijk' even langs bij de huisarts voor wat onderzoeken. en juist die maand zwanger! Dus ik was er net niet meer mee bezig! Nu weer ronde 9 voor een tweede, maar ik blijf er maar mee bezig. moeilijk hoor, loslaten.
Ik heb ovulatietesten gebruikt. En een week lang geklust Ik dacht, als het nu niet raak is dan misschien de volgende maand. Maar m'n vriend wist 100% zeker dat ik zwanger was. En hij had gelijk! Uiteindelijk 5 dagen voor nod positief getest! De 2e ronde was het raak! Ik ben foliumzuur gaan slikken sinds de dag dat ik postief heb getest. Nu slik ik multivitamines van Gravitamon.
Niks, onveilig seks maar dat is logische. Pas toen ik wist dat ik zwanger was foliumzuur gaan slikken en wel goed me eetpatroon gelet, elke ochtend middag en avond eten.. Soms deed ik pas s''middags iets eten maar daar let ik nu wel op.