Hallo allemaal Enkele weken geleden heeft mijn vriend te horen gekregen dat hij moest geopereerd worden aan zijn ballen. Hij had spataders waardoor de zaadjes bijna niet meer door konden zwemmen. Wij hadden ons hierbij neergelegd en dachten dat het deze ronde niet raak zou zijn. 30 april zijn wij voor 11 dagen vertrokken naar Mexico. Mijn vriend en ik hebben allebei ons duikbrevet en hadden enkele dagen hiervoor ingepland. Ik had toch een zwangerschapstest in mijn koffer gestoken want je mag niet duiken als je zwanger bent. De ochtend voor het duiken test gedaan en ik bleek ZWANGER. Ik kon mijn ogen niet geloven!!! Ik snel naar het zwembad gelopen waar mijn vriend lag en ook hij sprong een gat in de lucht. Ik denk dat ze ons daar even gek verklaarden 11 mei zijn we terug naar huis vertrokken. Ik wilde toch nog graag een test doen, want je weet nooit dat de vorige vals positief was. In het vliegtuig een tweede test gedaan en het positieve lijntje sprong bijna uit de test Heb wel twee dagen niet goed kunnen slapen door een combinatie van enorme lage rugpijn + jetlag. Ben ook misselijk met vlagen, maar nog niet moeten overgeven. Het minder goede nieuws is dat mijn schoonvader op 30 april werd geopereerd aan zijn long. Ze hebben longkanker bij hem ontdekt en zijn volledige long moeten wegnemen. Op de overgebleven long heeft hij een longontsteking waardoor deze long erg zwak is en ze hem in kunstmatige coma moeten houden. Toen mijn moeder zwanger was van mij is haar vader ook net ervoor gestorven aan kanker. Dit spookt voortdurend in mijn hoofd. Ik heb het gevoel dat er bij ons een leven moet verdwijnen voor een ander leven. Ik mag er niet aan denken. Hopelijk komt alles goed en kunnen wij en opa onze kleine baby begin volgend jaar in onze armen sluiten Op dit moment ligt mijn vriend op de operatietafel voor de spataders. Je weet nooit dat we later nog een kindje willen of dat er nu iets misloopt met deze zwangerschap
Gefeliciteerd!!wat erg van je schoonvader!Sterkte en ik hoop dat hij zn kleinkind nog mee mag maken!!
Wat een verhaal! Toch gefeliciteerd en sterkte met alle minder leuke dingen om je heen! Probeer er toch nog van te genieten!