duizelig en heel heel erg moe ???

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamie82, May 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik heb al een weekje dat ik ontzettend moe ben en met moe bedoel ik ook echt moe en zodra ik opsta ben ik heel erg duizelig moet echt rustig omhoog komen en rustig aan opstaan verder komt het overdag nog wel een paar keer voor als ik zit of loop maakt niet uit en dan die vermoeidheid kan voor mijn gevoel wel de hele dag slapen

iemand die dit herkent of weet wat het is ???

groetjes

2. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

Apr 25, 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze klachten ook gehad in t begin van m'n zwangerschap. Savonds was ik erg vroeg moe en hoefde maar iets te doen overdag of was alweer moe. Bij lang staan werd ik ook heel duizelig omdat dan de bloeddruk vaak omlaag gaat, als je dat aan voelt komen gwn gelijk gaan zitten. Bij mij waren die klachten rond week 14 wel weggetrokken en kreeg ik meer energie en minder van die aanvallen van duizeligheid :)

3. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Gewoon moeheid die erbij hoort, of lage bloeddruk. Kan weinig kwaad, is alleen vervelend voor jezelf. Met de 12 weken kan het verdwijnen. deed het bij mij wel steeds. Maar lag wel elke keer voor negen uur op de bank te slapen :)

Je bent uitgerekend op de verjaardag van de jongste van mij, leuk :)

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ja komt me bekend voor

5. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

Aug 17, 2012
    1,036
    234
    63
    In het begin had ik hier ook erg last van. Zelfs paar x flauwgevallen. En kon heeeeel erg veel slapen. Elk moment van de dag en overal hihi.
    Trok vanaf 12 weken beetje bij beetje weg.

6. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Ik herken het ook.
    Duizeligheid bij opstaan en vermoeidheid

7. nadina123

nadina123 Lid

Apr 25, 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    me too en ik heb een hele zware baan. Ben zo bang dat ik het niet ga trekken. Ik heb nog 9 weken te gaan en dan zomer vakantie. (6 weken). Ik ben nl docente, maar ik weet niet of ik dit trek met de kwalen en de psychische klachten die ik heb n.a.v. een eerdere miskraam pas geleden. Ik ga het gewoon volhouden en doen, maar of ik het kan?
    Wie herkent dit?

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Was ook extreem duizelig, als ik mn hoofd maar bewoog. ging weg in week 7. toen weken misselijk maar ook dat ging weg, gelukkig :) zelfs de vermoeidheid ging weg, duurdere wat langer. ( week 17)

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

Sep 18, 2009
    721
    0
    0
    Ik had het even opgezocht in mijn zwangerschapsbijbel. En dit komt door de extra hoeveelheid bloed die rond gepomt wordt in je lichaam. Met daarbij de zwangerschapsstofjes die je lichaam aanmaakt. Als je lichaam eraan is gewend trekt het vanzelf weg

10. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Yup, ik ken het, heel vervelend. Bij mij begint het gelukkig al ietsje af te zakken!

11. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL

dat is leuk :)

12. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

dankje wel voor de reacties beetje laat maar pc was stuk
    heb vandaag HA gebeld moet bloedprikken voor ijzergehalte

lig vaak om 10 uur al te slapen pff huisarts zei ook dat her door hormonen en zo kan komen maar ff afwachten bedankt voor dereactie stelt me wel wat geruster

13. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

May 2, 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    Absoluut herkenbaar. Ik had het vooral extreem rond de 6-7 weken.
    Ik ben eraan gaan toegeven, vroeg naar bed, tussendoor slapen en nu gaat het veel beter. Nog steeds wel moe, maar ik leef er meer naar.

Groetjes, Suzanne

14. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ben inmiddels bij ha geweest HB gehalte was goed komt waarschijnlijk van hormonen en het harde werk wat het lichaam nu verricht moet idd toegeven aan de vermoeidheid als ik moe ben gaan zitten evt een klein slaapje word het erger of veranderd er niks na een aantal weken dan weer controle bij ha of verloskundige maar tot nu toe als ik meer rust dan gaat het redelijk

15. Regenboogmuts

Jun 2, 2013
    19
    0
    0
    Grafisch vormgever, coupeuse, huismoeder
    Nieuwegein
    Hoi mamie82
    Ik weet dat dit jouw vraag is, maar ik wil liever niet een extra post openen voor bijna hetzelfde probleem. En aangezien deze alweer een beetje afgerond lijkt hoop ik dat je het niet erg vind dat ik hier ook naar advies vraag.

Duizeligheid heb ik geen last van, maar de ontzettende vermoeidheid wel. Het is nu pas 8 uur en ik heb vanmorgen tot 12 uur uitgeslapen, maar ik ben alweer zo ontzettend moe dat ik het liefst gewoon in bed wil gaan liggen. Ergens houd mijn hoofd me tegen, want 8 uur is echt een belachelijke tijd om naar bed te gaan.
    Mijn eerste afspraak met de vk is pas over ruim een week, dus haar kan ik mijn vragen nog niet stellen. Maar ik loop full-time stage en moet daarbuiten nog schoolwerk doen en ik weet echt niet of ik het wel trek :(

heeft iemand tips voor me?

16. love2beme

love2beme Actief lid

Jul 7, 2012
    259
    0
    16
    Female
    Verzorgende
    noord holland
    Ik heb zelf echt ook last van duizeligheid zie soms dubbel.
    En echt kots misselijk ga morgen naar de ah misschien lage bloeddruk .
    Effe doorbijten meiden zeg ik iedere dag tegen mezelf als ik weer boven de plee hang.

17. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Vorige zwangerschap gehad. Ik bleek zwangerschapsdiabetes te hebben. Uiteindelijk bij 25 weken volledig mijn werk moeten neerleggen.

18. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja dat heb ik dus ook net je bed uit een uur later wil je het liefst weer terug het word alleen maar erger ha zei lage bloeddruk 91/66 maar dit is echt niet normaal lig alleen maar op de bank en moet me zelf verplichten om wat te doen ga morgen maar even de verloskundige bellen want dit is echt niet leuk meer

Share This Page