Misselijk misselijk en misselijk !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Boeffie2013, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeffie2013

18 dec 2012
    34
    0
    0
    Werk en me schatje
    Den Haag
    De titel zegt het al ! Alleen maar heel erg misselijk , en onwijs pijnlijk gevoelige borsten , maar voor de rest voel ik mij nog steeds dol gelukkig !
    de vermoeidheid is eigenlijk minder geworden sinds ik vitamine slik !

Liefs Xx

2. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Wat vervelend meis dat je je zo belabberd voelt. Hoelang ben je nu zwanger? En hoe oud ben je? Liefs. Ps. Hoop dat het snel beter gaat.

3. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Oh grapje, zie het nu ineens staan :D

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hel herkenbaar. Ik ben misselijk als ik niet eet maar ook misselijk als ik wel eet pfff. hopelijk zijn we snel die 12 weken voorbij al was het bij mij nooit helemaal over maar wel minder erg

5. Boeffie2013

18 dec 2012
    34
    0
    0
    Werk en me schatje
    Den Haag
    @krista , jaa is echt rot !! bah en dan nog warm weer ........! en ik ben 20 jaar en morgen 7 weekjes zwanger ! en jij ? xx

@Mommy ja hopen dat die 12 weken snel voorbij zijn ! dan heerlijk genieten

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Er is misschien hoop :)
    Ik ben nu 11 weken zwanger en tot en met afgelopen zaterdag hondsberoerd geweest.. en nu.. is het ineens zo goed als weg :D wel af en toe een vlaagje.. maar niet meer spugen en kokhalzen! Dus houd vol dames! Genoeg slapen en op tijd eten helpt vaak wel een beetje. En gek genoeg hielpen zure appels mij ook wel.

7. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Aan de ene kant ben ik zelf blij dat ik niet misselijk ben, maar aan de andere kant maakt het mij erg onzeker!
    Dus wees een soort van blij met al die kwaaltjes :p haha
    Heb t wel gehad, maar niet heel erg. Pijnelijke borsten had ik wel, maar word nu ook minder.
    Wanneer heb jij je eerste echo boeffie2013?

8. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik tm de 5e maand de hele dag misselijk. Ik hield regelmatig mijn eten ook niet binnen.

Uit voorzorg heb ik nu Emesafene vam de huisarts gekregen en ik had gewild dat ik deze bij mijn eerste zwangerschap al had gekregen.
    Wonderspul!

Deel Deze Pagina