zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door blinky, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Innestelingsbloeding misschien? Hier ook steeds meer symptomen info vlagen van misselijkheid, vooral erg hongerig en dommelende darmen.. Blijft spannend dus!

Tionya kan zijn dat je te vroeg test of dat je nog aan het ontpillen bent, ook daar kun je veel last van hebben is mijn ervaring..

2. tionya

tionya Lid

16 jun 2013
    6
    0
    0
    Ontpillen lijkt me vreemd.. ben nml aan t afbouwen geweest en eerder 4 mnd gestopt omdat ik er ziek van werd.. vergat m ook al vaak vanaf januari.. snap dr echt niks van en slaap me een slag in de ronde als ik geen kramp heb, geen huisklusjes of op de wc zit ..

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ontpillen kan tot een jaar duren meis. Vervelend, maar helaas wel waar. Dacht ergens gelezen te hebben dat je rond dag 17 zit, dus misschien heb je klachten van je eisprong, dat kan goed hoor.

Je schreef trouwens dat je 18 dagen met de pil gestopt bent en hierboven zeg je 4 maanden afbouwen. Dat begrijp ik niet helemaal.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

open anders even een eigen topic tionya ;)

5. tionya

tionya Lid

16 jun 2013
    6
    0
    0
    Okeej korte uitleg, ik zou met t nieuwe jaar stoppen.. gedaan.. maar om medische redenen weer half gestart.. wel geslikt maar nier meer iedere dag en soms dagen helemaal niet.. Uiteindelijk 18 dgn geleden definitief gestopt..kramp is er nog steeds en overige klachten ook... Nu dag 5... O en ben ook echt kapot moe

Deel Deze Pagina