Hoi allemaal, Ik wil graag het volgende aan jullie voor leggen: In december zijn wij gestopt met bescherming en in januari was ik al meteen zwanger. Helaas heb ik een miskraam gehad. Echter toen had ik al ruim voor mijn NOD symptomen dat ik zwanger was. Nu zijn we het sinds vorige maand weer aan het proberen. Ik ben op woensdag 8 of donderdag 9 mei ongesteld geworden (niet op tijd opgeschreven waardoor ik het niet meer zeker wist toen ik het wel opschreef). Mijn laatste cyclus was 26 dagen. Zelfs als ik uitga van 28 dagen, wat bij mij ook wel eens voorkomt, zou ik afgelopen woensdag 5 juni mijn NOD moeten hebben. Nu heb ik al sinds vorige week iedere keer hele lichte menstruatiekramp maar er komt niks uit. Dat is dan ook het enige wat anders is dan anders. Gisteravond hebben we voor de zekerheid een testje gedaan. Deze was negatief (met een beetje verbeelding zag ik er wel een streepje in maar mijn vriend niet). En bij het afvegen zat ook heel licht roze slijm. Echt een heel klein beetje maar. Maar daardoor dacht ik dat ik ongesteld werd. Nu heb ik echter nog steeds geen bloedverlies. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat, als ik morgenmiddag nog geen bloedverlies heb, ik alsnog een test koop en dan zondagochtend nogmaals ga testen. Wat zouden jullie doen? Het feit dat ik nu geen enkele symptoom heb en de vorige keer wel zou kunnen betekenen dat ik gewoon echt niet zwanger ben en dat het tussen mijn oren zit. Maar aan de andere kant is het niet zo dat ik er echt continu mee bezig ben. Ik weet het even niet meer. Groetjes, Clown12
Beetje warrig verhaal. Maar als ik het goed begrijp heb je dus een cyclus van meestal 26 of 28 dagen, maar het kan wat dagen varieren? Dat zou betekenen dat je nu op dag 29 van je cyclus zit en je roze slijm verliest(ervan uitgaande dat je 9 mei voor t laatst ongesteld werd). Aangezien je cyclus soms varieert zou het best kunnen dat je nog ongesteld zal worden komende dagen. Al hopen we op een zwangerschap natuurlijk Ik heb van mezelf ook een best stabiele cyclus zo rond de 34 dagen, soms 33 of 32 maar dat is het dan ook wel. Nou een paar maanden voordat ik zwanger werd plots ineens, uit het niets 1x een cyclus van 28 dagen. Dus alles is mogelijk. Kijk het nog even aan en doe een testje als je zeker weet dik over je nod heen te zitten. Succes!
Ik zie nu ook dat ik het inderdaad minder duidelijk neer heb gezet als dat ik gewild had. Volgens mijn berekening zit ik nu op dag 30. Normaalgesproken is het zo dat als ik menstruatiekrampen voel, ik ook meteen ongesteld word. Nu heb ik dus al sinds vorige week heel af en toe lichte krampjes en verder niets. Dus geen ongesteldheidsgevoel maar ook geen "zwangerschapssymptomen" die ik de vorige keer wel had. De vraag is dus eigenlijk: is tot zondag wachten vroeg genoeg of zou ik het nog een week extra aan moeten kijken?
Tja. Je kan het zondag natuurlijk altijd proberen als je wilt Een hele week wachten lijkt wat overbodig, misschien een paar dagen? Vervelend is dat he, waarom kan je lichaam niet gewoon duidelijk zeggen dat je zwanger bent of niet? Zou ons een hoop rust geven Elke zwangerschap is anders. Dus dont worry als je andere, meer of minder kwaaltjes hebt dan de vorige keer. Ik ken iemand die haar eerste zwangerschap vanaf haar nod tot aan het einde heeft lopen spugen. Bij haar tweede zwangerschap voelde zij zich topfit
Hoi Clown12, Ik ben van mezelf heel onregelmatig ongesteld waardoor ik het sowieso van de symptomen moet hebben. Toen ik zwanger raakte van mijn dochter (die is nu een jaar) wist ik het ook meteen. Nu ben ik zwanger van de 2e en ik had het echt helemaal niet gemerkt. Ik denk dat het dus zeker nut heeft om komende week toch een keer te testen, zeker dat jouw cyclus toch redelijk regelmatig is. Heel veel succes!
Hoi Clown12, Ik had ook menstruatiekrampen maar geen menstruatie. Gelijk getest natuurlijk te vroeg dus negatief. 4 dagen gewacht en ja hoor een streepje Dus alles kan heh. Ik heb trouwens PCOS en dus ook onregelmatig Succes
Nou ik heb vanavond nogmaals een test gedaan en er is geen twijfel meer mogelijk : ik ben zwanger! Volgens de test 2-3 weken wat neerkomt op 4-5 weken en dat klopt dus wel ongeveer met mijn nod. Ik vind het alleen wel een beetje "eng" dat ik helemaal geen symptomen heb (op het uitblijven van de menstruatie na). Aangezien ik in januari al symptomen had nog voor mijn nod.
Gefeliciteerd meid! Geen symptomen hoeft niks te betekenen hoor Hier was m'n zwangerschap ook zonder symptomen
Gefeliciteerd Hier mijn verhaal. Ik Ben afgelopen maand gestopt met de pil. Sinds een paar dagen heb ik Krampen in mijn baarmoeder. Net zoals bij mijn vorige zwangerschap. Over een week, volgende week Maandag is mijn nod. Ik Ben ook heel moe En humeurig. Wat denken jullie?? Het is zo spannend
Gefeliciteerd clown. Nu naar de vk bellen voor je eerste afspraak, veel succes en ik duim dat het een plakkertje is
Gefeliciteerd! Dus toch Zoals ik al zei is iedere zwangerschap anders. Geen kwaaltjes? Wees blij Of misschien komen ze later nog wel dubbel en dwars. You never know. Geniet ervan meid!
Gefeliciteerd wat leuk! Ik hoop ook voor jou dat deze goed blijft verlopen. Met dat bloedverlies herken ik wel, mss heb je hier wat aan: Bloedverlies ik had ook veel roze bloedverlies en heb me toen heel veel zorgen gemaakt je moet wel gaan genieten hoor. Nogmaals gefeli! Ps welke test heb je gedaan, of heb ik daaroverheen gelezen?
hoi clown 12 gefeliciteerd met je zwangerschap. ik had ook nergens last van in het begin van me zwangerschap.
Gefeliciteerd, Clown!! Als de test positief is ben je zwanger, zo simpel is't!! Maak je maar geen zorgen over uitblijven van symptomen. Ik had ook eerst een miskraam en voelde bij die zwangerschap bij wijze van spreke al van dag 1 dat ik zwanger was. Bij mijn huidige zwangerschap duurde het wat langer voor ik het voelde (ook wel ongemakkelijk buikgevoel). De echte symptomen (misselijkheid en zo) staken hier pas de kop op rond een week of 8-9...
Ik heb de digitale test gedaan van ClearBlue. Die gaf binnen een paar seconde al aan ZWANGER!! Maar daarna duurde het wel nog heel lang voordat ie eruit was hoeveel weken ik zwanger was. Vandaag de verloskundige gebeld voor mijn eerste afspraak. Die is op 2 juli
Gefeliciteerd! Echt helemaal geweldig! Heel veel succes met je zwangerschap. Maak je niet al te druk over het wel of niet hebben van kwaaltjes: stress is er ook niet goed voor..
Hoi, wij zijn sinds 17 dgn gestopt met de pil. Een kleine week later ongesteld geworden. Nu sinds 4 dagen krampen, rommelende buik, geen tot weinig stoelgang maar wel idee te moeten... Test gedaan vrijdag maar negatief... Wat denken jullie?