Spannend hoor. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Even geduld meid, ik hoop echt voor je dat het weer raak is. Hou ons op de hoogte. Groetjes
Hoi Damie Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Zodra ik wat meer weet horen jullie van mij. Ik zit al te surfen op het internet over het hcg hormoon na curretage,maar kan het niet echt vinden. Nouja ik laat het gewoon even rusten, dat lijkt mij het beste en wacht af wat de gynaecoloog zegt 12 juli.Duurt nog best lang eigenlijk (36 dagen). Nou ik moet gewoon nog even geduld hebben. Liefs
kan je vader geen test doen voor je hij is toch huisarts de testen bij de huisarts vragen nogal wat hormoon en wat denkt hij ervan?
Hoi rastagirl Dat zou op zich wel kunnen, maar ik woon in dordrecht en mijn ouders 45 min. rijden hier vandaan. Op dit ogenblik is hij met vakantie. Dus dat gaat niet lukken. Liefs
Hoi allemaal Ik heb van de week mijn vader gesmst wanneer het hcg hormoon uit je lijf is (hij heeft vroeger ook bevallingen enzo gedaan en ervoor geleerd). Hij zei dat het hcg wel weg is nu. Dus wiet weet meiden!? Morgen ga ik weer een test doen. Ik houd jullie op de hoogte. Liefs
Ben 5 dagen overtyd Hb Juist een Test gedaan En die was Negatief Dus Zal ik Binnenkort Wel Mijn Krijgen
Hoi meiden Hier ff een bericht om jullie op de hoogte te stellen. Ik ben gisteren weer ongesteld geworden. Maar op zich vind ik het niet erg, want zo weet ik wel dat mijn lichaam weer functioneerd. Dus nu afwachten wanneer mijn menstrutie stopt en dan kunnen we weer gaan oefenen. Liefs