Pijnlijke tepels

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Tamar, 23 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Heej dames,

    Ik heb even een vraagje ik ben begin april gestopt met de pil en heb behoorlijk pijnlijke tepels. Nu kan het niet zijn dat ik zwanger ben want we "doen" het nog even veilig!

    Is er iemand die dit herkend?

    Verder zijn er best wel wat "ontpilklachtjes" elke dag wel een beetje een soort ongibuikpijn, meer afscheiding, (soms ook bruin-oud bloed denk ik)
    Ben ook maar 1,5 dag ongi geweest de laaste keer wat vrij uitzonderlijk is. Voor mij is het normaal om ongeveer 4 dgn ongi te zijn.

    Gr. Tabitha
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoort inderdaad bij ontpillen!

    bleh.. je zal nog zoveel rare dingen gaan voelen!

    groetjes
     
  3. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Ik ken het. Ben sinds januari van de pil af ( die heb ik ook ongeveer 8 jaar geslikt!). Had in de eerste maand heel veel last van pijnlijke, jeukende borsten, ongie krampen, rare afscheiding qua kleur....noem maar op. Gewoon niet leuk meer. Maar nu, heb ik nergens meer last van. Duurde bij mij dus een dikke maand voordat die symptonen verdwenen waren. Wel is de cyclus nog niet zoals het wezen moet. Had eerst 30 dagen, daarna 42 dagen en deze maand wordt weer een verassing.

    Succes met het ontpillen en echt waar....het gaat over!!!!!! ;)

    Liefs Marianne
     
  4. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Tamar,

    ik krijg tot nu toe (nog maar 2 cycli na stoppen met de pil, maar goed) rond de ovulatie vreselijk gevoelige tepels. Daarna wordt het minder, maar sinds stoppen met de pil bijna aldoor gevoeliger dan normaal.

    Ook heb ik deze keer vanaf de ovulatie bruinverlies gehad - nu al 11 dagen! Geen flauauauauw idee wat er allemaal gebeurt, maar ik ga ervan uit dat het bij ontpillen hoort.

    In ieder geval succes met ontpillen, en laat je niet gek maken!

    Groetjes,

    Dominique
     

Deel Deze Pagina