Zwanger?!?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by tiener21, Aug 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tiener21

tiener21 Nieuw lid

Aug 15, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik heb begin augustus sex gehad, een dag voor mijn ovulatie.
    Ik ben sinds begin juli gestopt met de pil.
    Ik heb vanaf het begin van deze week gevoelige tepels,
    als ik nies kramp in mijn lies en moet veel naar de wc (veel poepen). Ik heb sinds kort ook wisselend last van hoofdpijn.

Ik heb een week geleden een zwangerschapstest gedaan en maar deze was negatief, misschien te vroeg getest. Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik ben er erg onzeker over. Wat denken jullie?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik zou deze week nog een keer testen aangezien je nu rond je NoD zou moeten zitten.
    Is een zwangerschap wel gepland?

3. Wendy1988

Wendy1988 Lid

Jul 29, 2013
    99
    0
    0
    wanneer moet je weer ongesteld worden rond die koers kan je pas gaan testen ik heb zelf 5 dagen voor me nod positief getest maar dat is bij iedereen anders!

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Op de dag dat je ongesteld moet worden of nog iets later zou ik weer eens gaat testen als ik jou was. Jou klachten lijken idd op een zwangerschap maar dat hoeft helemaal niet. je lichaam kan je heel goed voor de gek houden als je zwanger wilt zijn of juist niet. Succes

5. tiener21

tiener21 Nieuw lid

Aug 15, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 tiener21, Aug 15, 2013
    Last edited: Aug 15, 2013
    Ik moet a.s. maandag ongesteld worden, even afwachten dus! Als ik het dan niet ben ga ik denk ik weer testen. Het is zeker gewenst maar niet gepland.

Share This Page