hallo, ik heb 5 dagen voor nod een testje gedaan. kon me helaas niet in houden. en die was hartstikke negatief ik heb wel een aantal kwaaltjes, die mij laten denken dat ik zwanger zou kunnen zijn. * al een tijdje licht misselijk. * erg moe. * vandaag begonnen mijn borsten pijn te doen. * en het ergste is mijn buikpijn!! ik heb al 1 week misschien wel iets meer pijn in mijn onderbuik, en dan echt bij mijn eierstokken en baarmoeder. het is een steek, af en toe een branderig gevoel, en soms voel ik het kloppen. ik werd laats nog s nachts wakker van de pijn. ik heb ook last van wit afscheiding. nu is mijn vraag, herkent iemand dit? of die buikpijn? ik ben al 2 x naar de dokter geweest maar die zei dat ik maar moest afwachten.het kon een zwangerschap kwaaltje zijn.. ik ben gewoon benieuwd. ik hoor graag iets, groetjes Zerr
bedankt voor je reactie. ja dat ben ik ook van plan. maar ik durf niet wil niet ALWEER teleurgesteld worden. misschien dat iemand de kwaaltjes herkent. en mij de moed er in spreekt.
Hoi!!! Zit hier in hetzelfde schuitje.... Ik zit nu 3 dagen voor nod maar had eergisteren (5 dagen voor nod) ook een negatieve test.... Ik herken wel veel in je kwaaltjes! Hoewel wij voor ons 4e kindje bezig zijn ben ik net zo onzeker als voor de eerste en weet ik echt niet wanneer mijn lijf me voor de gek houd en wat echt is.... Buikpijn heb ik ook erg veel, maar eigenlijk heb ik dat de laatste maanden toch vaak dus koppel dat niet erg aan een evt. zwangerschap. Wel een soort geborrel onder in mijn buik, heb jij dat ook? Ik herken heel goed het gevoel van te willen testen maar tegelijk niet teleurgesteld willen worden... Ben ook nog heel erg aan het twijfelen of ik morgenochtend een test moet doen of niet... Eigenlijk wil je jezelf erop voorbereiden dat het niet raak is en aan de andere kant kun je de hoop die er is niet ontkennen of herken je dat niet? Pfff.... heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!! Voor nu een digi-knuffel!!
Het klinkt een beetje als een eisprong die er aan zit te komen... Weet je zeker dat je die al hebt gehad?
Herkenbaar. Ik zit ook 2 dagen voor mijn nod ongeveer ( heb namelijk een onregelmatige cyclus). Gisteren getest. Negatief. Wel veel buikpijn. Vandaag met vlagen steken links onder mijn navel. Het voelde alsof je net gegeten hebt en meteen gaat rennen. Ook zijn mijn borsten aan de zijkant gevoeliger en mijn tepels opgezwollen. Dat laatste heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan!
Spannend!!! Hoop voor je dat het goed uitpakt en je lekker een positieve test krijgt!! Sterkte met wachten!
oh we zitten allemaal in de wacht week dus. bahbah ik haat dat wachten!! ik zit nu 4 dagen voor nod moet zo rond de 23ste ongi worden (hopen van niet). ja ik heb zeker mijn eisprong gehad ik was naar de gyn geweest, had een ego gehad had toen 2 eitjes die opspringen stonden, dus heb die zo rond 11/8 gehad. ik vond al die kwaaltjes erg opvallend dus ik dacht ik open een nieuwe forum. ik word helemaal gek van al die vraag tekens. hoop zo dat het voor ons allemaal raak is
Ja hoop ook dat het voor ons allemaal raak is. Probeer ook in mijn achterhoofd te houden dat mijn lichaam me ook goed voor de gek kan houden.. wachten wachten wachten.... pffff
Ik ben het hier mee eens.. Voor mij is dat trekkende, stekende gevoel ook typisch voor de eisprong. Na bevruchting had ik andersoortige pijn. Meer doffe, ietwatongiachtige buikpijn, uitstralend naar mijn onderrug. Helaas ben ik nog nooit verder gekomen dan dat. Hoop dat je deze ronde zwanger bent! Succes!
ja klopt, lijkt ook erg veel op mijn eisprong. maar die is al geweest. ik heb ook lage rug pijn, ik lees dat je ook aan de clomid bent ? hoe gaat het daar mee