Nina25 de enige manier om erachter te komen is over een paar dagen een test doen. Wachten duurt lang. Zerr, ik hoop ook echt op een positieve test morgen. Hoop voor jou ook dat hetraak is!
Vannacht heeft de menstruatie doorgezet, helaas definitief geen hoop meer.... Dus op naar de volgende ronde dan maar, had zoveel hoop nu omdat je vaak hoort dat je na een miskraam meer kans hebt de volgende maand en had een knal-positieve ovulatietest! Maar ja..... ff doorbijten en positief blijven!
Ik voeg mij ook maar even bij. Na 2 miskramen heb ik nog steeds een onregelmatige cyclus. 35-33-29. Ik heb denk ik mijn eisprong gevoeld, en ook volgens mij laatste berekening zou ik dus gisteren min NOD hebben. Vooralsnog niet gekomen, wel had ik maandag en dinsdag aan het einde van de dag wat steken in mij onderbuik. Deze zijn niet zo hevig, maar ik voel dat er iets borrelt in de streek bij mijn baarmoeder. Ik herken nog geen menstruatieklachten (die klachten zijn bij mij altijd hetzelfde, voel het goed aankomen) mijn temperatuur blijft hoog en dat brengt mij aan het twijfelen of het misschien toch raak is deze maand. Ik heb wel last van wat afscheiding, wit/soms lijkt het wat donkerder van kleur. Onzekerheid ken ik hier ook. Kon vandaag nog niet testen, want had een slaapdienst. Maar wat vind ik het toch spannend! Ik heb verder geen klachten, zere borsten en wat moe maar dat zegt allemaal nog niets. Ik mag van mezelf pas zaterdag testen want dan is mijn man erbij Wachten nog rustig af
Zojuist getest en een positieve uitslag! Wij zijn erg blij, maar ik ben ook erg bang om te blij te zijn. Wat als het een derde keer mis gaat? Ik vind het zo spannend. Ik voel veel gerommel in mijn (onder) buik. Spannend allemaal! Succes voor degene die nog moeten testen, en ik hoop voor degene die nu een negatieve hadden dat deze volgende keer raak is!