zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by wendy424, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    Ik ben in mei gestopt met de pil en daarna 10 augustus pas voor het eerst ongesteld geworden, nu hebben wij 19 en 22 augustus seks gehad en eigenlijk heb ik al vanaf 21 augustus last van steekjes en een weeig gevoel in me onderbuik, ook moet ik heel veel plassen. zou dit al een zwangerschap kunnen zijn? Ik heb geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit omdat ik eigenlijk nog maar 1 keer ongesteld ben geweest sinds ik met pil gestopt ben.

2. Sonja839

Sonja839 Actief lid

Oct 30, 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland

Lijkt me iets vroeg om al iets te voelen.. Ik snap je wel hoor.. Als je voor een babytje gaat wil je natuurlijk graag wat voelen en denk je dan meteen dat het wat met een zwangerschap te maken heeft.
    Als je in mei gestopt bent en in augustus pas ongesteld bent geworden,ben je duidelijk druk bezig te ontpillen.

Succes!! En ik hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt en dat het rap raak is!!

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    bedankt voor je reactie, ik weet ook niet of het wat is hoor, maar heb zo'n gevoel nog nooit in me buik gehad en het is ook echt de hele dag door, maar wie weet is het wel raak, zou heel mooi zijn maar als het niet zo is is het ook niet erg het is nog maar de eerste maand dat we bezig zijn.

4. mavi

mavi Lid

Aug 8, 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het niet gewoon je eisprong zijn, die je nu voelt?

5. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    nee dat lijkt me niet dan zou ik dat nu al 4 dagen voelen??

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    2,231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zou zomaar kunnen hoor! Zit al op dag 3 met ovulatiepijn. :D

7. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik heb geen idee wat het kan zijn. Het kan van alles zijn. Laten we het hopen voor je.
    Maar misschien is het nog ontpillen..

Share This Page