Hoi dames! We zijn weer in verwachting van een brusje voor onze zoon! Zondag zou mijn NOD pas zijn, maar ik voelde dat ik weer zwanger was. Na de vmk vind ik het heel eng, en is naar de wc gaan nu iets waar ik tegen op zie! We gaan nu duimen voor een plakbeeb, en dat we in april 2014 een gezond kindje mogen krijgen! We zijn zo gigantisch blij! Liefs
Wat fijn Niccii gefeliciteerd! Ik ga heel hard voor jullie duimen. Die angst kan ik me heel goed voorstellen. Na het verlies van wat bloed vind ik het nu al eng om naar het toilet te gaan, dus hoe moet dat voor jou wel niet zijn. Dit brusje blijft gewoon bij je plakken hoor
Gefeliciteerd! Ik weet ook zins gisteren dat ik zwanger ben en heb in maart ook een miskraam gehad (missen abortion) met 10 weken dus ken je angst goed! Dus ik duim met je mee
Ik snap dat je het extra spannend vind nicci maar probeer ook te genieten! En ik duim voor een prachtige echo voor je!
Gaaf! Van harte! En wat een knaltest zo ver voor nod Ik duim heel hard dat het goed zal gaan, probeer vertrouwen te hebben hoe moeilijk ook, en probeer idd te genieten ook al weet ik dat dat lastig is! April 2014 it is voor jullie!
Bedankt voor de leuke, lieve berichtjes. Ik heb er, ondanks ik ook nog wat angstig ben, wel een goed gevoel bij. Nog één foto dat de kv opgedroogd is haha!
Dankjewel! Mijn testje van vandaag 3+6. Hij is nu al duidelijker dan de test van de vmk in juni op 4+5. Al zegt het niet veel volgens mij, toch geeft het een goed gevoel
gefeliciteerd!! ik had je een beetje gevolgd en het is fijn om te lezen dat je nu weer zwanger bent. ik doe met je mee! Vanmorgen testje gedaan en lijkt positief! En ook hier een Ma gehad in mei. Hopelijk is dit gewoon een blijvertje...