Pril zwanger na 2miskramen.. De schrik blijft erin zitten?!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Sterrr, Aug 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey iedereen.

Ik ben sterr, 28 jaar en ben sinds vorig jaar in juni gestopt met de pil.. heb er enkele rondes over moeten doen om zwanger te geraken, maar in maart had ik mijn eerste positieve test in handen!! Was helemaal gelukkig toen.. helaas van korte duur. eind die week had ik te maken met een vmk op 5 weken.

Daarna mocht ik op nacontrole bij de gyn en zagen ze dat alles weg was, ik kreeg direct terug groen licht. Die maand erop was ik alweer opnieuw zwanger!! dit kon gewoon niet! Ik was weer heel erg blij! Deze keer verschillende hcg bepalingen, echo op 6,5 week en ik zag een kloppend hartje .. oh wat waren we toen blij! helaas is het hartje gestop met kloppen op 8 weken.. curretage was nodig aangezien het vruchtje niet vanzelf wou afkomen!

Heb een hele moeilijke periode achter de rug met heel veel verdriet en woede.. Nu 3de maand na de 2de miskraam heb ik mij ovulatietesten van CB aangeschaft en had op 16 augustus een smiley :) bij deze goed ons best gedaan.. voelde al meteen vanalles, echt heel raar!! normaal heb ik morgen mijn NOD maar kon me niet inhouden! heb al een testje gedaan gisterennamiddag en die was positief!! Het streepje goed zichtbaar.. maar kon het amper geloven dus deze morgen weer opnieuw getest en jawel! terug een mooi streepje! Mijn test van vandaag is echt duidelijker dan die dat ik bij de vorige zwangerschappen heb gehad en daar had ik pas getest op NOD of later.. dus ik denk dat het toch redelijk goed zit dan? Hoop ik toch?

Ik zal straks effe een foto plaatsen van de test van deze morgen! helaas moet ik tot volgende week wachten voor een bloedafname voor hcg bepaling want ik vertrek zometeen voor een lang weekend weg tot woensdag!! Ik hoop dat et goed blijft gaan!!

Attached Files:

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik duim voor je dat deze baby een plakbeeb is !!! veel succes !!!

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! en duim voor je dat nu alles gewoon goed gaat!!

5. Olivia0709

Jul 18, 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterr SUPER!
    Mooie test en echt van harte proficiat! Fijn dat jullie even weg gaan, probeer te genieten en het een beetje los te laten dan vliegen de dagen voorbij! Ik hoop zo dat dit wondertje bij jullie mag blijven deze keer!

6. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Danku iedereen!! Heb ondertussen een dag na nod nog een testje gedaan.. hier is het resultaat!
    Soms alleen een kleine schrik omdat ik weinig voel maar de testen liegen niet zeker?

Attached Files:

7. Tamara1990

Apr 8, 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dag meiden en Sterr,

Ik heb ook 2 miskramen achter de rug dit jaar. Vandaag 1 dag voor nod heb ik ook een positieve test gekregen!! Maar durf eerlijk gezegd niet al te blij te zijn. Het streepje op de kv test is niet donker maar duidelijk zichtbaar. Verder heb ik last van menstruatie krampen alsof mijn menstruatie elk moment kan doorkomen.

Ik ben ook net direct met ultragestan vaginale pillen begonnen. Hoop dat het dit keer blijft plakken.

Sterr heb jij van de gynaceloog iets gekregen naar aanleiding van de 2 miskramen?

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

9. Merenwen86

Apr 2, 2013
    67
    0
    0
    Hallo Sterr en andere meiden,

Ten eerste gefeliciteerd! Ik heb dit jaar ook 2 miskramen gehad, nu al weer 6 weken zwanger, erg pril nog. Echt blij en genieten is er nog niet bij. Volgende week woensdag een echo om te kijken hoe het zit. Ik heb verder niets gekregen na mijn tweede miskraam, loop gewoon bij de verloskundige. Ik krijg alleen nu bij 7 weken een echo.
    Spannend blijft het toch, hè.

Laten we hopen dat het voor ons allen een plakBeeb is.
    Ik wens je het beste

Share This Page