Zwanger van de 4e!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Shivers85, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Allemaal..

Afgelopen woensdag, ben ik erachter gekomen, dat wij ons 4e kindje verwachten.. Dit was echter niet gepland.. maar zeker niet minder gewenst.. we wouden over 4 jaar ongeveer wel verder kijken of er nog een kleine bij kwam, omdat we veel hebben meegemaakt de afgelopen 3 jaar.

2,5 jaar geleden, is ons 2e dochtertje Lieke* dood geboren, met een zwangerschapsduur van 35 weken.. Voor ons een groot verdriet, alsof de wereld vergaat :(...

2 maanden na de bevalling van ons 2e dochtertje raakte in onverwachts snel in verwachting van onze 3e dochter Tess ( we hebben namelijk 3 dochters) Inmiddels is ons jongste dochtertje tess alweer 19,5 maand.

Onze oudste dochter Amy is 7.

2 weken geleden, is mijn middelste broer onverwachts overleden op 31 jarige leeftijd... Weer een harde klap die niet te verwerken valt, want ik mis mijn lieve broer ontzettend, en besef het nog steeds niet, dat hij er niet meer is

2 weken na zijn overlijden, zijn mijn vriend en ik erachter gekomen, dat we zwanger zijn van ons 4e kindje.. veel emoties die we weer moeten combineren, en laat zien hoe dichtbij leven en dood bij elkaar staan.

Bijgevoegde bestanden:

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ben het helemaal met je eens dat leven en dood zo dicht bij elkaar staat, er is helaas niets wat we daar aan kunnen veranderen..

Ik wil je eerst condoleren met het verlies van je broer!

En ik wil je bij deze graag feliciteren met je vierde zwangerschap!

3. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks xx

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    pff hectische periode voor jullie,
    Gecondoleerd met je broer, en wat een jonge leeftijd, heftig hoor. Sterkte meis.

Maar toch van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Herkenbaar het onverwacht zwanger zijn van de 4e :)
    maar hier al helemaal een plek gegeven en helemaal super.
    Wel altijd de wens gehad, maar ook mede door vele gebeurtenissen was het goed zo. Onze jongste word bijna 6.

Geniet er van, dit mooie cadeau dat jullie hebben gekregen.

5. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Wat een mooi maar tegelijkertijd ook een verdrietig bericht.

Als eerste gecondoleerd met je broer :( wat erg.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat hebben jullie veel verdriet al te verwerken gekregen...:( en dan nu een onverwachts begin van nieuw leven. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Sterkte met alle emoties en verdriet!

7. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve dames!

tsja.. het zijn ook emoties die niet met elkaar te combineren zijn... en toch je MOET!..

Ik mis mijn broer ook Ontzettend!! afgelopen vrijdag nog maar 2 weken geleden dat we afscheid van hem hebben moeten nemen, wat is 2 weken in vergelijking met een jaar?

Me broer had altijd leuk gevonden een Neefje in de famillie te hebben, kon ie het verwennen met voetbal spulletjes, maar desondanks waren zijn nichtjes ALLES voor hem.. en nu.. ongepland in verwachting.. Het heeft zo moeten zijn, en als het al met al een jongetje zou worden! geloof ik er in dat mijn broer dit gedaan heeft.. het maakt niet uit.. als dit kindje in mei maar weer gezond op de wereld komt..

25 sept. hebben we de eerste echo.... ik hoop ZO Dat het ok is..

xx

8. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Och meid, wat heb je al veel doorstaan! Gecondoleerd met het verlies van je dochter en broer, onbeschrijfelijk heftig!!

Ook gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat dit wonder gezond ter wereld mag komen in mei!

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    als eerste gecondoleerd met je broer wat vreselijk

en gefeliciteerd met je zwangerschap

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gecondoleerd met je broer

Gefeliciteerd!! met je 4e zwangerschap!