Ik word elke ochtend wakker met kramp in mn kuiten, de ene morgen is het de linker, de andere de rechter. Op een dag was het zelfs beide kuiten. Ik heb er pas last van sinds ik zwanger ben, hebben er meer last van kramp in de kuiten? En hebben jullie een tip om er minder last van te hebben?
ik heb er ook veel last van, tot iemand me zei dat ik magnesium moest innemen, nu veel minder last van!
Ik heb bij de kruidvat calciumtabletten gehaald, waren 1,99 voor een hele pot. En nu heb ik er al weken geen last van!
Ik heb het vooral 's morgens als ik me uitrek. Nu heb ik mezelf aangeleerd om me uit te rekken met mijn tenen naar mij toe in plaats van helemaal gestrekt. Ik heb er nu alleen nog last van als ik het vergeet met mijn slaperig hoofd hahaha
Kreeg van mijn verloskundige te horen "geen magnesuim slikken".. hahahaha nou goed ik heb het in het alternatieve hoekje gevonden - sesamzaadjes, pompoen pitten en andere magnesium rijke groenten!!! sterkte (magnesium helpt wel trouwens want voor de zwangerschap had ik ook last van kramp en magnesium was echt de sleutel)
Herkenbaar! Ondanks dat ik magnesium slik nog steeds last van ( heb sowieso al en magnesium tekort). Wat ook kan helpen is rondjes draaien met je voeten. Bijv. In bed als je ' nachts wakker bent en als je 's ochtends wakker wordt. tekort aan magnesium is niet altijd de oorzaak, hou hier rekening mee..
oew, herkenbaar Mamamuis!! Bij gaat het precies zo in de ochtebd. ik rek me uit en dan begint de kramp. enigste wat het dan inderdaad kan redden is je tenen naar toe toe duwen/trekken. heeeeeeeel vervelend