Zwanger!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Door1986, Sep 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Searwen

Searwen Actief lid

Mar 22, 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!
    De apotheek vind het ook wel fijn om te weten dat je zwanger bent, niet alle huisartsen geven dat automatisch door. Ook als je bij een drogisterij iets haalt van medicatie, willen ze dat graag weten, want daar kan een apotheek je veel meer over vertellen dan zo'n meisje bij de drogist.
    Zo zijn middelen tegen wagenziekte bijvoorbeeld niet zo verstandig bij zwangerschap, maar dat staat er niet expliciet op. (om maar wat te noemen)

2. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Ik ben zwanger door ivf. En toen ik op de ivf-afdeling de eerste echo heb gehad, heb ik daarna een afspraak bij de verloskundige gemaakt.
    Ik zou het vertellen wanneer je je er goed bij voelt. Wij laten het pas weten op mijn verjaardagsfeest, omdat dan de belangrijkste mensen allemaal samen zijn. Ik wil die gezichten wel eens zien als ons zoontje een shirt aan heeft met de tekst grote broer.
    Geniet verder van je zwangerschap.

3. Door1986

Door1986 Lid

Sep 18, 2013
    68
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Valkenswaard
    Dank jullie wel :) en natuurlijk gefeliciteerd ook voor jullie... :D

We willen het na de bruiloft laten weten. Ook omdat hij of zij er dan langer inzit... :p En we meer zekerheid hebben. We willen sowieso het onze ouders zelf eerst vertellen... ik denk dat we ze maar uitnodigen om de foto's van de bruiloft komen te bekijken :p hebben we een mooie smoes :) zonder dat ze het in de gaten krijgen....

Ja.. op een verjaardag kan ook. Dat is ook heel speciaal. :) vooral omdat iedereen er dan bij is.

Ik heb net de afspraak gehad bij de dokter. Ze vertelde me het één en ander over zwanger zijn...dingen die ik al o.a. op internet heb gelezen of in mijn boekje van het voedingscentrum. Dat is trouwens een aanrader. Staan hele goede tips en overzichten in over voeding als je zwanger bent... :)

Maar even terug te komen op de dokter.. ik ben nu maar pas 5 weken.... Als ik 9 weken ben is het verstandig (volgens de dokter) om een afspraak te maken bij de verloskundige... :) Ook om het één en ander te testen op afwijkingen e.d. Gelukkig hebben we in beide kanten van de familie geen afwijkingen.. Op Syndroom van Down na.. Maar de kans is heel klein... We moeten maar gewoon eerst eens even afwachten... :) Ik ben nu al als ik in een stad loop of in een dorp aan het oriënteren voor kleertjes en spulletjes e.d. Echt vroeg -_- ... maar ik vind het zo leuk en kan het nog steeds niet geloven... :) :) :)

Share This Page