5 dagen positieve clearblue ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Silvy, Sep 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een vraag, ik test nu al voor de vijfde dag positief (een smiley) met de clearblue ovutesten. Ik heb dit nog nooit gehad meestal maar juist 1 dag, of soms s ochtends posi en s middags alweer negi. Ik vind het erg raar...zou het kunnen dat mijn eisprong nog moet komen?
    Ik heb in juli wel een ma achter de rug maar drie weken daarna een witte zwangerschapstest gehad en op op dag 36 werd ik ongi. Daarna ben ik op dag 10 van deze cyclus weer begonnen met ovutesten en die waren negatief tot aan afgelopen donderdag.

Ik hoop dat jullie misschien ervaringen of advies hebben!

Alvast bedankt!

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Je lijf kan nog wat ontregeld zijn. Aan de andere kant kunnen positief blijvende ovu testen ook wijzen op een nieuwe zwangerschap

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Vreemd.. Heb je ook nog dipsticks oid in huis? Ik ben benieuwd of die ook positief zullen zijn..
    Maar het kan idd dat je lijf nog een beetje ontregeld is :(

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik denk dat je lijf nog ontregeld is, je lijf hikt tegen de oculatie aan maar hij wilde nog niet echt.
    Een zwangerschap lijkt mij sterk, omdat het even duurt voor je ovutesten hierop ook + aangeven. Een zwangerschapstest is gevoeliger.

Temp je ook of dat niet?

5. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb nog ovutesten van zwanger en kids dus misschien dat ik vanaaf een test waag,goed idee om daar mee te vergelijken! Ik hoop echt dat mijn ei gesprongen is maar vind dit wel heel erg raar..... Zwangerschap sluit ik eigenlijk uit zit pas op dag 25. Temp eigenlijk nooit, paar maanden geprobeerd maar werd er niet echt wijzer door bleh

6. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Dan zou ik toch ook nog even een zwangerschapstest doen, al is het alleen maar om een zwangerschap uit te sluiten.

7. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,gisteren een negi test gekregen dus gelukkig werd het niet zes dagen.... Vraag me nu alleen of wanneer mijn eitje nou gesprongen is? Kan dat ook onder een posi ovutest? Vanaf donderdag tot aan maandag heb ik positieve testen gehad maar had echt krampen op vrijdag zaterdag dus dacht dat hij toen is gesprongen wel raar dat ik dan de dagen erna nog steeds positief test

Share This Page