Wanneer testen jullie positief? Vandaag was mijn nod maar ik had vanmorgen nog een nega test en ik ben nog niet ongie...
Ik testte 1 dag na mn nod positief. Nu moet ik er bij zeggen dat ik niet eerder getest had omdat ik totaal niet verwacht had toen al zwanger te zijn dus.. Heel veel succes!
bij m'n zoontje teste ik pas 2 weken na m'n nod positief de dag na m'n nod was het een negatieve test dus ging ervan uit dat het niet zo was een week later terug negatief en 2 weken later bleek ik 6 weken zwanger te zijn veel succes en hoop dat het raak is
hehe en op je beebiesite maite kelly, the kelly familie vroeger hele grote fan van geweest knappe song
Ik teste pas na ong 3 a 4 weken na mijn NOD. Had geen idee dat ik zwanger was en dacht dat alles kwam door het ontpillen.
ik moest op woensdag ongesteld worden, maar werd dat niet, mn vriend en ik hebben nog een paar dagen gewacht omdat we het druk hadden en ik net 2maanden gestopt was met de pil. op zondag een test gedaan en ja hoor, ik ben zwanger!
Hoi hoi, Een dag na mijn NOD getest, negatief... Pas na 4 dagen een positieve test in handen...gelukkig!
lieve Lies, ik hoop dat je alsnog positief test na vandaag! ik blijf voor je duimen! prachtige site trouwens! werd er stil van, super song ook knuffel!
ik pas een week erna, ik vermoedde echt niet dat ik zwanger was, maar mijn man wel. Ik wilde hem even zijn ongelijk bewijzen
Hier precies hetzelfde! We waren met vakantie geweest en ik dacht dat ik gewoon niet ongie was geworden vanwege tijdverschil enzo
4 dagen voor nod...( ik weet het is een risico) heb ik toch echt positief getest met cb digitaal pfft ben er wild van
Ik teste 7 dagen voor nod al positief met een da test en 6 dagen voor nod ook al met een cb digitaal. Heel erg vroeg dus. Kan het alleen niemand aanraden om zo vroeg te testen aangezien je tot de dag van je nod alsnog heel erg in spanning zit.
Inderdaad een hele mooie site! echt geweldig al dat winnie the pooh. Om het liedje moest ik eerlijk gezegt wel even huilen
Geen idee eigenlijk, ben heel onregelmatig ongesteld. Op een gegeven moment ging ik testen omdat ik het uit mijn hoofd wilde dat ik misschien wel zwanger was en daarom juist niet ongesteld werd, maar toen testte ik positief Geen idee of dat voor, na of tijdens mijn nod was. Heb wel de dag er na een vaginale echo gehad en daarop was alleen een heel klein stipje te zien, dus echt net zwanger. De gynacoloog had het over een paar dagen overtijd.
Een dag na mijn nod... Ik had allemaal verschijnselen, al echt na mijn eisprong waarschijnlijk. Zere borsten, doodmoe en hartstikke misselijk en ik werd niet ongesteld. ik dacht dat mijn lijf me zat te foppen en ik dacht als ik een test doe dan weet mijn hoofd dat ik niet zwanger ben en kan ik gewoon ongesteld worden, maar ja 3testen positief, dus toen moest ik het echt geloven!
Waaaaaaaaaa 7 dagen voor je NOD, jeempie dat is vroeg zeg, zijn testen dan zo gevoelig. Maar had je toen al veel symptomen?