Zwanger :)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door BlijeBal, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijeBal

BlijeBal Nieuw lid

2 okt 2013
    2
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb gister een test gedaan en ik ben zwanger. Hartstikke blij maar het dringt nog niet helemaal door :) Mijn vriend is er ook erg blij mee hij had tranen in zijn ogen staan. Ik ben wel hartstikke zenuwachtig. Wat zullen mijn ouders zeggen ik ben nog maar 21 net klaar met school. Nog geen baan en die ga ik nu waarschijnlijk ook niet meer vinden als mensen weten dat ik zwanger ben. Waneer moet ik het vertellen en hoe? Wat moet ik allemaal regelen?

stress stress stress..

2. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap

wat ik op zich leuk vind is dat je een speen of romper koop met i love oma of opa en dat als kadotje geeft

voor de rest lekker rustig aan ff de dokter bellen dat je zwanger ben die stuur je door naar gyn

heel veel geluk met je zwangerschap en geniet ervan

liefs

3. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik ben 21 en 3 weken geleden bevallen van nummer 2. :D als je misschien ergens vragen over hebt hoe wij het allemaal regelen met 2 kindjes en financiën enz. Of wat dan ook mag je me gerust een pb sturen :)

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gefeliciteerd! Ik ben ook 21 als ik beval, maar ben getrouwd en heb een baan. Dus heb helaas geen tips.

5. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Ikke ook zwanger!! Maar ik ben 31. En ben al bijna 4 jaar bezig. Nu zwanger geraakt door ivf.

6. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Gefeliciteerd! Hopelijk kun je er ook wat van genieten :)

7. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Gefeliciteerd meis.

Gewoon vertellen als jullie eraan toe zijn indd met een leuk rompertje ofzo :)
    Samen staan jullie sterk.
    Maak je niet druk meis..makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar ja wat moet je anders? :)
    Geniet er lekker van!!

8. BlijeBal

BlijeBal Nieuw lid

2 okt 2013
    2
    0
    0
    Hoi hoi

We heb het van het weekend aan mijn ouders verteld die waren dolgelukkig( Yes ik ook blij :D) Mijn vader was zo gelukkig dat die zich huilend van de bank liet vallen en naar me toe kroop :) mijn schoonouders zijn iets minder blij maarja. We hebben rompertjes gegeven met I love oma en I love opa met daar boven op een lijstje met:

Je kunt me nog niet horen. Je kunt me nog niet zien. In juni wordt ik geboren. Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Ik ben vandaag voor het eerst misselijk. En niet een klein beetje maar kots misselijk moet niet denken aan eten

9. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

10. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wat lieff!
    Je schoonouders draaien wel bij denk ik ;)

Deel Deze Pagina