zeer onwaarschijnlijk (door koperspiraal) maar heb t gevoel dat ik zwanger ben

Discussion in 'Eerste symptomen' started by manon88, Oct 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

Nov 1, 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week ergens mijn eisprong gehad en 26-10 moet ik ongesteld worden.
    Alleen heb ik afgelopen week behoorlijk gevloeid met wat rood slijmverlies.
    Sinds vandaag een licht gevoel in mijn buik en een onrustig gevoel van binnen.
    Dit waren vorige keren bij mij ook zo snel symptomen.

Maar zoals in de titel staat is t zeer onwaarschijnlijk gezien ik sinds een maand of 4 een koperspiraal heb.

Zijn er meiden die dit herkennen?

2. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Haha dit kon mijn verhaal wel zijn. Ik heb nu ook zo een 4maanden de koperspiraal, zit nu 5a6 dagen voor mijn nod en heb sinds 2 dagen een ontzettend opgezette en pijnlijke buik en pijn in mijn onder rug. Vooral linksonder, eileider? Doet zeer... Dit heb ik de andere keren niet gehad op mijn eerste menstruatie na het plaatsen na. Maak me nu wel een beetje zorgen.

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Maar ben je niet ook van de fb september club zie ik nu hahaha.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik heb dit ook gehad, een paar maanden terug. Ik had alle zwangerschapssymptomen (misselijk, echt enorm misselijk, moe, opvliegers, etc.) alleen ik was net ongesteld geweest. Ik had toen toch een testje gedaan, die was natuurlijk negatief. Maar ik heb toen wel ergens op internet gelezen dat het wel kan met een koperspiraal.
    Als je een gevoel hebt dat je mss zwanger bent, gewoon een tesjte doen, dan sta je weer met beide benen op de grond. Of je bent zwanger ;)

Share This Page