1e ronde!

Discussion in 'Zwanger worden' started by HooyoShimbir, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Hallo!

Vandaag heb ik me koper spiraaltje laten verwijderen lekker geen hormonen gehad om van af te kicken dus gelijk vruchtbaar. Zo spannend na 2 dochters gaan we nu voor ons 3e kindje!
    Hoop dat het snel raak is.

Moest t even kwijt. Nog meer dames die voor hun eerste ronde gaan?

Liefs

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Eerste ronde bijna voorbij.. Heel veel succes!

3. HooyoShimbir

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Thanks!
    Zo spannend ook voor jullie! Nog een weekje en dan testen.

4. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Jaaa wij ook. Condooms gebruikt dus idd geen hormonen. Ik heb een zoon van 4 en wil nu heel graag een 2e. Vorige x duurde het 9 maanden dus ik hoop volgend jaar zwanger te zijn!!

5. Cyll

Cyll Actief lid

Apr 3, 2012
    166
    0
    16
    Hoi meiden,

Afgelopen donderdag heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Mijn man heeft al een dochter van 8jr en samen hebben wij een zoontje van bijna 1jr. Mijn menstruatie is zaterdag begonnen dus beginnen daarna aan de 1e ronde. Lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen!!

6. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja ik vind dit ook een leuk topic! Allemaal het zelfde schuitje. Willen jullie ook gebruik maken van ovulatie testen? Ik voorlopig niet. We gaan het zien allemaal, al hoop ik wel sneller zwanger te raken dan vorige keer. Bewust ook niet aan de pil gegaan erna, zodat mijn lijf niet hoeft te 'ontpillen'

7. Cyll

Cyll Actief lid

Apr 3, 2012
    166
    0
    16
    Bij ons heeft het de vorige keer 7 maanden geduurd voordat ik zwanger raakte. Had toen ook een hormoon spiraal hetzelfde als nu, dus ook ik ga uit van ongeveer een maand of 7. Al heeft mijn arts wel gezegd dat dat eigenlijk niks zegt. Kan zomaar eerder of zelfs langer duren dat laatste hoop ik eigenlijk niet hoor hihi. Ovulatie testen hebben wij niet gebruikt ik wil dat nu eigenlijk weer niet gaan doen. Ben bang dat ik er dan misschien te obsessief mee bezig ga zijn en dat wil ik eigenlijk voorkomen. Wel heb ik de vorige keer een app gedownload waar je je menstruatie etc goed kan bij houden en die aangeeft wanneer je meest vruchtbare dagen zijn. Stiekem deze nu weer gedownload omdat ik de vorige keer na het gebruiken van die app direct zwanger was. Wel weer een spannende tijd

8. Cyll

Cyll Actief lid

Apr 3, 2012
    166
    0
    16

Spannend!! Wachten duurt zo lang! Hopen op een positieve test :)

9. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Oh wat een goeie tip! Hoe heet die app? Idd wil ik ook niet te obsessief zijn, maar het hou me we bezig natuurlijk. En wie weet is het nu wel binnen de 7 maanden raak. Ik hoop het voor je!

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Nou inderdaad!:)

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Hier ook.. nu wachten op mijn ongi en dan ronde 1..

12. Cyll

Cyll Actief lid

Apr 3, 2012
    166
    0
    16

Ik heb in mijn app store gewoon 'cyclus' getypt en dan krijg je meerdere. Ik heb de womenLog met bloemetjes. Ik hoop voor jou ook snel een zwangerschap. Was je de vorige keer wel aan de pil? Misschien scheelt het nu dat je niet hoeft te ontpillen..

13. HooyoShimbir

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Wat leuk zoveel in de eerste ronde!

Goed idee van de app. Ik raak altijd mn cyclus kwijt.

Bij mn 2e duurde het 3 mnd toen ik zwanger werd. Als dat nu weer zo is krijg ik dezelfde uitgerekende datum hihi.

Deze maand verwacht ik niks omdat k 2 weken geleden ongi ben geworden dus de kans dat het nu gelijk raak is lijkt me erg klein.

14. HooyoShimbir

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Jullie ook voor een 3e aan de banner te zien?

15. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ok ik ga gelijk even kijken. Ja vorige keer was ik wel aan de pil en was mijn cyclus nogal van slag. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb na de bevalling niet aan de pil te gaan. Met oog op een 2e zwangerschap. We zullen het zien. Leuk te lezen dat wij niet voor een eerste gaan maar voor een 2e of 3e. Hoewel je het net zo graag wil is het gevoel voor mij nu anders, minder onzeker.

16. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Oh dat zou toevallig zijn de zelfde uitgerekende datum:)

17. HooyoShimbir

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad

Idd gevoel is wel anders en ik vond bij de 2e dat de tijd op je nod wachten ed sneller ging. En meer zeker want het s al eens gelukt.
    Ik hoop dat voor jullie snel raak is nu zonder hormonen.

18. Sher

Sher Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,297
    0
    0
    Hai dames,
    Zit ook in de eerste rond... Merk wel dat ik het weer net zo spannend vind dat bij de eerste! Hopelijk is het snel raak voor ons allemaal!

19. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    j

Het is idd net zo spannend! Liefst wil je natuurlijk ook meteen zwanger zijn als je de beslissing heb gemaakt. Maar goed geduld is een schone zaak. Ik hoop dat het snel raak voor je is!

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Ook wij zitten weer in de 1ste ronde!
    Menstruatie is net voorbij, dus weer een spannende tijd!
    Enneh, ik vind de 2de misschien nog wel spannender dan de 1ste..

Share This Page