Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ROX9, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ROX9

ROX9 Nieuw lid

14 nov 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Kunnen jullie mij misschien helpen, heb zo mijn vraagtekens!

Ik ben vrij onregelmatig ongesteld, dus als ik 'overtijd' ben denk ik niet gelijk aan een zwangerschap, ik ben zelfs een keer 3 weken later geweest. Vorige maand ben ik op 10 oktober ongesteld geworden, ik ben meestal 6 dagen ongesteld en heb in mijn agenda 10 november als richtlijn gezet, wegens mijn onregelmatigheid. Een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden krijg ik altijd gevoelige borsten en tepels, dat was nu niet anders...dacht ik. Behalve dat ze nu onwijs veel pijn doen, trekkerig zijn en veel groter als gewoonlijk, dan kan ik ook nog denken van...tja kan een keer.

Maar het voelt gewoon totaal anders!
    - Ik ben met vlagen misselijk 10x per dag als het niet meer is en het wordt als maar meer.
    - Om de haverklap naar de WC om te plassen, niet normaal (om gek van te worden).
    - Steenkoud, loop met dikke vesten en slaap onder 2 dekbedden maar heb het aldoor koud...als of het van binnen uit komt.
    - Ben wel vaak heel warm alsof ik koorts heb.
    - Gevoel van ongesteld worden, maar word het niet. (lichte kramp in m'n onderbuik).
    - Moe maar eigenlijk niet kunnen slapen
    - Futloos
    - Onrustig slapen
    - Verminderde eetlust maar wel telkens rommelige maag en heb ook momenten dat ik ineens onwijze trek heb maar eigenlijk niet echt honger.

Afgelopen dinsdag ochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger ben. Deze test was wel een half jaar oud, weet eerlijk gezegd niet of dit erg is? Maar voel me gewoon zo totaal anders.

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houdt?

Zouden jullie mij kunnen helpen?

Liefs,

ROX9

Deel Deze Pagina