2dpo bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door piesofkeekje, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Hoi,
    Ik heb zaterdagochtend een positieve ovulatietest gehad en denk dan zondag mijn eisprong. Nu had ik gisteren en vanmorgen weer, helderrood bloedverlies, niet veel, later wat bruinig maar vanmorgen weer rood. Nu weer iets bruin. Dit kan toch nog geen innestelingsbloeding zijn? En voor een ovulatiebloeding lijkt me weer wat laat. Iemand enig idee? Uiteraard hebben we donderdagavond een zondagochtend sex gehad zodat een zwangerschap mogelijk is.

2. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hoi piesofkeekje,
    Ik heb eenzelfde topic geopend zojuist. Heb al drie maanden last van bloedverlies na m'n eisprong, precies op hetzelfde moment als jij omschrijft. Geen idee wat het betekent, maar irritant hè! Je wordt er onzeker van.
    Slikte jij hiervoor ook de pil, en hoe lang ben je gestopt?

3. piesofkeekje

Hoi kinesteet,
    Ik ben al een paar jaar zonder hormonale ac. We zijn 2 jaar geleden begonnen voor een kindje, na een jaar was Ik zwanger, helaas bbz, toen half jaar later even een stop van een half jaar een nu gaan we er weer voor.
    Maar zwaar irritant is dit wel ja,

4. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Wat naar dat je een bbz had. Kan me voorstellen dat je er gespannen van raakt. Maar ik lees dat het meer voorkomt, en helemaal niks hoeft te betekenen. En de huisarts vindt het geloof ik ook niet echt zorgelijk. Het kan puur een ontregeling zijn. Hou moed!

5. piesofkeekje

Wat ik alleen zo gek vind is dat ik het alleen heb als we bezig zijn zwanger te worden, toen we condooms gebruikten, had ik dit niet na ei. ?...

6. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Ja, dat heb ik dus ook! Ik had hiervoor nergens last van. Hoewel, sinds ik anderhalf jaar geleden weer aan de pil was, had ik wel soms bloedverlies. Maar nooit zo veel. En juist nu we proberen zwanger te worden... gek hè. Daardoor ga je denken dat het iets met elkaar te maken heeft, iets wordt afgestoten ofzo. Maar toen ik dat aan de gyneacoloog vroeg (of het een soort premature miskraam kon zijn ofzo) zei ze dat dat niet kon.
    Blijft vreemd..

7. piesofkeekje

I dacht dat ik er vandaag vanaf was maar net toen Ik moest poepen(sorry), begin het weer, rood bloedverlies, snap er niks van....

Deel Deze Pagina