Ik heb deze cyclus echt alles goed gevoeld. Zo speciaal... Mijn eisprong was pijnlijk, veel steken en mijn baarmoeder was heel gevoelig. Daarnaast rond mijn innesteling flinke krampen en daarna was t even stil. En nu rond mijn NOD ben ik met vlagen misselijk, maar dat is niet altijd in de ochtend. Een beetje door heel de dag heen, maar niet echt extreem ofzo. Het komt en het gaat. Ik heb wel veel krampen. Heeft iemand dit ook?? Soms nog steeds t idee dat ik ongi moet gaan worden. En ik heb t ontzettend koud..maar zal ook wel aan t weer liggen haha
Heey ik heb daar ook last van, vooral als ik druk ben geweest wordt ik misselijk en soms ook ongi krampen het betekent dat je banden oprekken omdat je baarmoeder al aan het groeien is. En ja ik heb het ook heel vaak koud
Hier rillerig, in de avond een warm kacheltje in de buik. Af en toe kokhalzen. Sinds vanavond ook popjes, kriebels in onderbuik en lage rugpijn. Ook ik heb mijn eisprong goed gevoeld.
Met vlagen misselijk in de middag meestal tot het avondeten. Krampjes en ook sneller koud af en toe. En gespannen. Heel erg gespannen.. Maar dat is geen kwaaltje haha.