hoii na 14 maanden mogen wij eindelijk zeggen dat het gelukt is en we zijn zwanger!!! ben nu 5 weken dus nog vroeg maar het is zo moeilijk om niks tegen anderen te zeggen dus ik moet egt even me hart hier luchten nu maar hopen dat alles goed gaat en we kunnen genieten van dit wondertje groetjes mindy
dank jullie wel en jullie ook gefeliciteerd zie ik.. ja en het is toch heerlijk om met meiden er over te praten die ook nog niks mogen zeggen hihi
Gefeliciteerd! Ik heb het wel aan mn beste vriendin verteld. Die leeft helemaal met me mee, dus kon het niet voor me houden. Wanneer gaan jullie het aan mensen vertellen?
dank jullie wel en mijn moeder en zussen weten het al wel van hun moest ik een test doen hihi en ja ik heb het stiekem mijn beste vriendin ook al verteld
Omdat ik een MA gehad heb, wil ik toch wachten tot de eerste echo. Gelukkig krijg ik om diezelfde reden de echo eerder dan normaal, net voor kerst. Ik denk dat we het dus met kerst gaan vertellen aan onze ouders en broer/zus. Dan geven we een klein boekje (had ik vorige keer al gekocht) met de echofoto erin. Ps: join the club http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/480248-augustus-2014-uitgerekend.html